Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam od paru dni problem z moją Agilą 1.2 16v 55 kW. W ubiegłym tygodniu odłączyłem akumulator na czas grzebania przy radiu. Trwało to ok 20 minut. Po podłączeniu i włączeniu silnika pojawił się problem. Po wciśnięciu gazu w podłogę na luzie auto wkręca się do ok 2500 obrotów, a po odpuszczeniu do połowy nawet na czerwone pole. Przy jeździe silnik dlawi się i szarpie, a po ok 2 km trochę odżywa chociaż przy ruszaniu nadal się dusi. Po ponownym odpaleniu powtórka z rozrywki.

 

Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć co się mogło stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samo odpiecie aku raczej tu nic nie ma do rzeczy

napisz co grzebales przy radiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Grzebania było niewiele. Wyciągnąłem fabryczne car 2003 i włożyłem nowe blaupunkt tokyo 110. Kostki nie zmieniałem, ale zauważyłem ze brakuje w niej tej części odpowiadającej za komunikację z wyświetlaczem na desce. Od razu wyjaśniło się dlaczego nie wyświetlało stacji. Po włożeniu starego radia jest to samo.

Edytowane przez AtotheZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odlacz aku na kilka minut (5-10)

podlacz

odpal auto ale bez obciazenia typu nawiew radio swiatla

nie dodawaj gazu

trzymaj na wolnych do wlaczenia wentylatora

 

to tzw adaptacja ECU

moze pomoze

jak nie to trzeba bedzie pod kompa podpiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, spróbuję dzisiaj jeszcze raz, trafiłem na to rozwiązanie w necie, ale chyba sobie nie poradziłem.

 

Wczoraj po pracy odpaliLem, ale bez odłączania aku. Temperatura doszła do 80 i zaczęła spadać, wiec się poddałem.

 

Pytanie, czy muszę to zrobić na zimnym silniku, bo parkuje w hali i musze auto wyprowadzić na zewnątrz, żeby czujnik spalin się nie włączył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjechac mozesz

na tyle sie nie nagrzeje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super dziękuję Ci bardzo. Dam znać o efektach.:-)

No niestety. Trzymałem ją wczoraj aż włączył się wentylator, poczekałem aż się wyłączy, ale niestety dalej zamula. Dzisiaj rano ledwo pojechałem pod górę z hali, nawet coś parę razy stuknęło na jedynce. Nie ma wyjścia, po pracy jadę na diagnostykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update: Diagnostyka wykazała bledy w obrotach i sondach. Po usunięciu zachowuje się tak samo. Mechanik powiedział żebym pomyślał o czyszczeniu przepustnicy. Myślisz, że to może pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od tego sie zaczyna

do tego pomiar sond

czyszczenie dolotu

zaworu EGR itd itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, zobaczę jak to wyjdzie. Tak czy inaczej dziękuję Ci za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.