Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pannAleksandra

Odlaczylismy wtyczke na 3 minuty i po podlaczeniu auto pracowalo na biegu jalowym do czasu zalaczenia sie wentylatora. Zgasilismy auto i po pewnym czasie ponowne odpaleni i problem jak byl tak jest nadal.

 

Zauwazylismy jeszcze ze po odpaleniu auta przez chwie jest wszystko ok. Nagle nastepuje zwrost obrotow silnika i zaczyna lekko szarpac silnikiem tak jak na filmie powyzej.

Dodaje filmik z odpalania auta widacc na nim obroty jak sie podnosza po odpaleniu.

 

Edytowane przez pannAleksandra

 

Mało.Nie jestem pewny ale to jest za mało.Ja zawsze robię odłączenie na min pół godziny.To jest prawie tyle ile trwa mycie.

Mi się nie zdarzyło aby po tym obroty falowały ale mimo tego jeżeli tak się zdarzy to po kilkudziesięciu km. powinny sie ustabilizować pod warunkiem że wszystko jest w porządku

Edytowane przez adam1954

 

Gość pannAleksandra

Dzisiaj juz nie bedziemy kombinowac z tym. Jutro odlaczymy na dluzszy czas jak sie chwila znajdzie.

Maz tez mowil ze za krotko bo nawet nie zdazyl sie komputer ustawic ale mi auto bylo potrzebne ;)

Dzisiaj udało nam się na spokojnie odłączyć wtyczkę na 40 minut i auto pracowało do czasu aż nie załączy się wentylator.

Podczas pracy silnika tzn adaptacji cały czas szarpało silnikiem tak jak było wcześniej.

Jedynie przez pewien moment po odpaleniu auta jest przez chwilę dobrze i czuć jak podnoszone są obroty silnika i zaczyna szarpać.

 

Po włączeniu klimatyzacji wszystko jest ok to jest najlepsze :)

 

Zastanawiam się czy czasami podczas adaptacji nie włączyć również klimatyzacji.

Po adaptacji nie było jeżdżone.

 

Adaptacja jest bez obciążenia.

Któryś czujnik wariuje Zostaje podpiać do komputera i poobserwować parametry.

Edytowane przez adam1954

 

Opcom lub Tech 2(ale nie allgrowski).Ja jednak cały czas się upieram na altku. Podjedź do specjalistów od regeneracji aby ci pomierzyli.

 

Gość pannAleksandra

Tez sadze ze to alternator jest winny temu wszystkiemu. Chociaz dzieki wam ucze sie nowych rzeczy o aucie. I jak na kobiete o dziwo mi to pasuje. Maz mi pomaga mechanicznie ale zawsze cos sie podejrzy.

Mam jeszcze pytanie odnosnie tego alternatora a mianowicie czy moze on zwiekszac obroty silnika na postoju ze wzgledu ze np ma niskie napiecie i stara sie je utrzymac?

Czy nie powinien na biegu jalowym miec mniej wiecej rownej wartosxi tak jak po zalaczeniu klimatyzacji?

 

Powinien utrzymywać ładowanie na równym poziomie.

 

Gość pannAleksandra

Dzisiaj sprawdziliśmy jeszcze takim lepszym miernikiem napięcie na akumulatorze i tak podczas pracy alternator ładował od 13.40 do 13.70V nie otrzymując stałej wartości.

Przy włączeniu klimatyzacji wartość byłą utrzymywana na stałym poziomie.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności