Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Mam pytanie odnośnie części. Mam uszkodzony czujnik temperatury paliwa. Tzn. komputer u mechanika pokazuje "zbyt wysokie napięcie czujnika temperatury paliwa. Błędu nie da się usunąć i mechanik kazał mi wymienić część samemu. Pokrywy z czujnikiem nie mogę znaleźć wiec chce kupić samą obudowę.
Wygląda na to że ten sam filtr był montowany Astrze i Vectrze. Nigdzie nie znalazłem tego na internecie (szukałem np tu:

http://iparts.pl/czesc/filtr-paliwa-ufi-5511400,opel,corsa-c-f08-f68-2000-09-2009-12,1-3-cdti-70km,84-4650-17696-100253-0-137-5511400.html

Pytanie czy filtr z Vectry też będzie pasować do mojej Corsy 1.3:
http://allegro.pl/obudowa-filtra-paliwa-opel-vectra-c-1-9-120km-uszk-i6410053643.html

A może szukam po złym numerze części 93179235 ? 13179060 ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje obudowa z żadnego innego modelu. Sam filtr jest ten sam w Astrze czy Merivie z tym samym silnikiem czyli 1.3CDTI, w Fiacie i Suzuki tak samo, pasuje też do 1.9CDTI.

Jeśli miałeś czujnik, choć u mnie w CC go nie ma, to wchodzi on od dołu w obudowę. Wymień czujnik a nie całą obudowę.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Mechanik mówił że są dwa rodzaje tych obudów - Jedna obudowa z dwoma czujnikami, w tym jeden z czujników ten od paliwa jest na dole, i druga obudowa, taka jak moja z jednym czujnikiem w pokrywie. Jeśli masz racje i mogę kupić tylko czujnik to możecie podać jakiś link do części?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz gniazdo na spodzie obudowy i czy jest podpięty przewód.

Co do czujnika to nie ma zamienników chyba. Musisz pytać w ASO.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez King Lizard
      Siemanko!
      Przekopałem forum z moim problemem, ale nyny.
      Otóż jest tak:
      Otwieram auto z pilota - jeden klik otwierają się drzwi kierowcy, drugi klik otwiera się reszta (ja mam 3D, więc drzwi pasażera, bagażnik i klapka paliwa).
      I tu następuje problem. Wszystko się otwiera oprócz drzwi pasażera. Tam na tym dzyndzlu w drzwiach który ma się podnieść nastepuje taka akcja, że podnosi się i opada dwa razy i zostaje w pozycji zamkniętej. Słychać jak zamek 'master' od strony kierowcy też robi to dwa razy.
      Gdy ręcznie podniosę dzyndzla żeby otworzyć drzwi, to potem przy zamykaniu wszystko elegancko śmiga. Manualnie, analogowo czyli z kluczyka taka sama akcja.Wszystko inne działa, domykanie szyb też.
      Czyli zamyka git, ale otwiera niente.
       
      Gdzie szukać dywersanta? Naczytałem się o sprężynkach i mikrostykach, ale nie pomogło.

      Pomóżcie plizz, wożę moją Corsą niepełnosprawną osobę i te drzwi mnie po prosu irytują.
       
    • Przez alberthus
      Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Gdy otwieram pilotem lub kluczykiem nie mogę otworzyć drzwi od kierowcy bo gdy chwycę za klamkę to sam się zamyka. Taka sytuacja jest cały czas. Dodam że mam podejrzenie iż w komisie przekładali akumulatory bo i radio było zablokowane. Auto oryginalne Corsa benzynowa 1.2 75KM 2001 rok. Jak to naprawić?
    • Przez LukasOpeth
      Witam. Od wczoraj zaobserwowałem stukanie przy puszczaniu i wciskaniu sprzęgła. Stukanie występuje pod koniec puszczania i na początku wciskania pedału. Na zgaszonym silniku sprawdziłem i nie wystąpiły te objawy. Dziś po przejechaniu 30km zobaczyłem mała kropkę pod samochodem. Powiedzmy środek maski lekko po prawej stronie jeżeli chodzi o to skad orientacyjnie kapnelo. Biegi wchodzą jak zawsze. Sprzęgło łapie wysoko ale tak miałem od kiedy go kupiłem. Czy można z tym jeszcze chwilę jeździć czy muszę go jak najszybciej oddać do mechanika? Nie chciałbym żeby mi sprzęgło przestało działać w korkach w Warszawie jak ktoś miał takie objawy to docenię każda radę, sugestie.
      Opel Corsa c 1.7 ctdi 2006 rok 3 drzwiowy. 
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.