Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pablo_Astra_G

Witam,

W mojej Asi mam problemy z szarpaniem na benzynie (na gazie wszystko w porządku).

Wszystkie zabiegi z egr wykonane...

Podłączyłem się Opcom-em i w podgladzie parametrów bieżących miałem (załączniku fotki)

Dodatkowo pokazał błędy

166 - obieg prądowy temperatury płynu chłodzenie silnika - za mocne wejście

164 - nieprawidłowy sygnał temperatury cieczy chłodzącej silnika

 

W zakładce pomiarów bieżących silnika pokazuje temperaturę cieczy chłodzącej prawidłowo i prawidłowo się nagrzewa...

 

I tera pytanie czy ktoś miał podobny problem czy to uszkodzony czujnik temp cieczy?

Czy X16SZR posiada dwa czujniki temperatury czy tylko jeden piszę to dlatego że w katalogach i sklepach są dwa czujniki do tego silnika jedno i dwu pinowy ?

Dwu pinowy zlokalizowałem jednopinowego nie mogę...

A może są jeszcze inne czujniki temperatury ...

Dodam że temperatura na wskaźniku pokazuje dobrze podczas nagrzewania rośnie i widoczne jest wskazanie otwarcia termostatu

Dzięki za pomoc

post-53197-0-44364600-1474025020_thumb.jpg

post-53197-0-58962100-1474025024_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77839-astra-g-x16szr-dziwne-wskazania-temperatury-cieczy-ch%C5%82odz%C4%85cej/
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dwu pinowy zlokalizowałem jednopinowego nie mogę...

 

Silnik jest dość stary więc może obok niego ( ok 5-10 cm ) może być drugi ( nie pamiętam ).

Najprościej patrzeć po wtyczkach

1- dwupinowy

 

2 jednopinowy na tzw "żeńską" wtyczkę

 

 

 

W mojej Asi mam problemy z szarpaniem na benzynie (na gazie wszystko w porządku).

 

Na podstawie tego zdania można sugerować ,że masz rozjechane mapy paliwowe (czujniki musisz olać... )

Jeśli apetyt na gaz nie jest zbyt duży , może wymiana samych świec na nowe wystarczy.

 

Gość Pablo_Astra_G

Tego jednopinowego to raczej nie ma...

Piszę to dlatego że przyglądałem się kilka ładnych minut z każdej strony i nigdzie nie widać "żeńskiej" wtyczki.

Poza tym udało mi się znaleźć schemat elektryczny multeca i ewidentnie jest jeden czujnik i na zegary idzie sygnał z ECU.

Jak się teraz przyjrzałem dokładnie (widać to na zdjęciu) nie tylko czujnik temperatury jest podejrzany a również prędkość obrotowa silnika pokazuje 35404 obr/min ?!?!

Czyżby czujnik obrotów wału i czujnik temperatury?

Tylko błędy występują w parze...

Może uwalone ECU ?

Jakieś pomysły?

 

A może idą w tej samej wiązce i tam jest jakieś zwarcie sygnałów spowodowane np.wizytą kuny pod maską.

Najdokładniej by warto przedzwonić kabelki aby nie wymieniać czujników.

 

a cewka ok? u mnie też w asi szarpało rano i winna była właśnie cewka, po drodze też wymieniłem czujnik temperatury.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności