Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kuka - może by trzeba było powyjmować wszystkie bezpieczniki i przekaźniki - wilgoć wilgocią, ale mogło coś już zaśniedzieć i teraz wróciło. A strecz co prawda nie przepuszcza wilgoci ale w obie strony.

Dlatego podpięcie pod komputer diagnostyczny i jazda z nim może pomóc.

 

żeby ci coś więcej pomóc to musisz wpierw się sam wysilić - albo sam poszukasz albo opiszesz więcej o aucie. Nie znamy go, nie wiemy co było i kiedy robione...

Jeśli nie ma błędów metodą gaz hamulec to oznacza że nie ma błędów w sterowniku silnika. Ja obstawiam że masz parę problemów jednocześnie...

 

  W dniu 25.02.2017 o 17:09, rafalgrzegorz napisał:

Kuka - może by trzeba było powyjmować wszystkie bezpieczniki i przekaźniki - wilgoć wilgocią, ale mogło coś już zaśniedzieć i teraz wróciło. A strecz co prawda nie przepuszcza wilgoci ale w obie strony.

Dlatego podpięcie pod komputer diagnostyczny i jazda z nim może pomóc.

Zajmę się tym jeszcze raz, zobaczę co jest grane pod streczem :)

 

  W dniu 25.02.2017 o 20:12, kicaj napisał:

żeby ci coś więcej pomóc to musisz wpierw się sam wysilić - albo sam poszukasz albo opiszesz więcej o aucie. Nie znamy go, nie wiemy co było i kiedy robione...

Jeśli nie ma błędów metodą gaz hamulec to oznacza że nie ma błędów w sterowniku silnika. Ja obstawiam że masz parę problemów jednocześnie...

Jak to wyżej nie pomoże skorzystam z rady.

 

 

Powiedzcie mi jeszcze, jak wyciągnę wszystkie bezpieczniki/przekaźniki ja dłuższą chwile nic mi się nie poprzestawia? Radio się nie skasuje czy coś w ten deseń ?

 

Ja gdy robię coś z elektryką to przeważnie odpinam aku.

U ciebie po wyjęciu bezpieczników i przekaźników może być potrzebne psiknięcie (a nawet wskazane) we wtyki w płytce.Więc moim zdaniem odpiecie aku.

Czyli kod do radia.

 

radio masz parowane z wyświetlaczem i autem poprzez VIN. Najwyżej skasuje ci się lista stacji, przebieg dzienny kilometrów i wskazania komputera pokładowego.

 

 

 

  W dniu 25.02.2017 o 12:58, kicaj napisał:
po pierwsze nie pamiętam by silnik Z19DTH miał 155KM

 

To se zobacz ogIoszenia na mobilu.de ..... nie ma innych mocy niz 155 KM...

 

 

 

  W dniu 25.02.2017 o 12:58, kicaj napisał:
po drugie nie pamiętam by był bardziej wadliwy niż pozostałe silniki serii Z (poza klapkami w dolocie)...

 

Tu się zaczęło kretyństwo opla z " natryskowym smarowaniem panewek " ( jesli dobrze zapamiętałem ).

Problem w tym , że pompa jest od silnika 125 KM ( tego ośmiozaworowego silnika tez pewnie nie było... ) jest za mało wydajna do silnika 155 KM....

Obadaj ten chamski Mobil.de - tam 155 KM kupisz połowę taniej niż 125 KM.....

 

 

 

  W dniu 25.02.2017 o 12:58, kicaj napisał:
mnie się wydaje że założyciel tematu czeka az ktoś przyjedzie i za niego naprawi auto, za free

 

Z żalem przyznaje ,że masz rację - facio się wykosztował na bubla od handlarza i liczy na darmową naprawę , bo kasiurka się skończyła...

 

  W dniu 2.03.2017 o 22:36, vertix napisał:

 

To se zobacz ogIoszenia na mobilu.de ..... nie ma innych mocy niz 155 KM...

 

Ty tak na poważnie, wierzysz co jest napisane na mobile.de? :szok:

Z19DTH ma 150KM

 

A problemy ze smarowaniem zaczęły się w silnikach A20...

 

Send with Tapatalk...

 

Ile masz najechane? może rozrusznik się kończy ja tak miałem rano nie mogłem odpalić a później palił od strzała a jak postał 8 godz znowu chechłał okazało się że rozrusznik.Ale to tylko gdybanie naj lepiej podpiąć pod kompa jak chłopaki radzą.

Edytowane przez krisi3

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności