Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kuka - może by trzeba było powyjmować wszystkie bezpieczniki i przekaźniki - wilgoć wilgocią, ale mogło coś już zaśniedzieć i teraz wróciło. A strecz co prawda nie przepuszcza wilgoci ale w obie strony.

Dlatego podpięcie pod komputer diagnostyczny i jazda z nim może pomóc.

 

żeby ci coś więcej pomóc to musisz wpierw się sam wysilić - albo sam poszukasz albo opiszesz więcej o aucie. Nie znamy go, nie wiemy co było i kiedy robione...

Jeśli nie ma błędów metodą gaz hamulec to oznacza że nie ma błędów w sterowniku silnika. Ja obstawiam że masz parę problemów jednocześnie...

 

Kuka - może by trzeba było powyjmować wszystkie bezpieczniki i przekaźniki - wilgoć wilgocią, ale mogło coś już zaśniedzieć i teraz wróciło. A strecz co prawda nie przepuszcza wilgoci ale w obie strony.

Dlatego podpięcie pod komputer diagnostyczny i jazda z nim może pomóc.

Zajmę się tym jeszcze raz, zobaczę co jest grane pod streczem :)

 

żeby ci coś więcej pomóc to musisz wpierw się sam wysilić - albo sam poszukasz albo opiszesz więcej o aucie. Nie znamy go, nie wiemy co było i kiedy robione...

Jeśli nie ma błędów metodą gaz hamulec to oznacza że nie ma błędów w sterowniku silnika. Ja obstawiam że masz parę problemów jednocześnie...

Jak to wyżej nie pomoże skorzystam z rady.

 

 

Powiedzcie mi jeszcze, jak wyciągnę wszystkie bezpieczniki/przekaźniki ja dłuższą chwile nic mi się nie poprzestawia? Radio się nie skasuje czy coś w ten deseń ?

 

Ja gdy robię coś z elektryką to przeważnie odpinam aku.

U ciebie po wyjęciu bezpieczników i przekaźników może być potrzebne psiknięcie (a nawet wskazane) we wtyki w płytce.Więc moim zdaniem odpiecie aku.

Czyli kod do radia.

 

radio masz parowane z wyświetlaczem i autem poprzez VIN. Najwyżej skasuje ci się lista stacji, przebieg dzienny kilometrów i wskazania komputera pokładowego.

 

 

 

po pierwsze nie pamiętam by silnik Z19DTH miał 155KM

 

To se zobacz ogIoszenia na mobilu.de ..... nie ma innych mocy niz 155 KM...

 

 

 

po drugie nie pamiętam by był bardziej wadliwy niż pozostałe silniki serii Z (poza klapkami w dolocie)...

 

Tu się zaczęło kretyństwo opla z " natryskowym smarowaniem panewek " ( jesli dobrze zapamiętałem ).

Problem w tym , że pompa jest od silnika 125 KM ( tego ośmiozaworowego silnika tez pewnie nie było... ) jest za mało wydajna do silnika 155 KM....

Obadaj ten chamski Mobil.de - tam 155 KM kupisz połowę taniej niż 125 KM.....

 

 

 

mnie się wydaje że założyciel tematu czeka az ktoś przyjedzie i za niego naprawi auto, za free

 

Z żalem przyznaje ,że masz rację - facio się wykosztował na bubla od handlarza i liczy na darmową naprawę , bo kasiurka się skończyła...

 

 

To se zobacz ogIoszenia na mobilu.de ..... nie ma innych mocy niz 155 KM...

 

Ty tak na poważnie, wierzysz co jest napisane na mobile.de? :szok:

Z19DTH ma 150KM

 

A problemy ze smarowaniem zaczęły się w silnikach A20...

 

Send with Tapatalk...

 

Ile masz najechane? może rozrusznik się kończy ja tak miałem rano nie mogłem odpalić a później palił od strzała a jak postał 8 godz znowu chechłał okazało się że rozrusznik.Ale to tylko gdybanie naj lepiej podpiąć pod kompa jak chłopaki radzą.

Edytowane przez krisi3

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności