Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opel Agila A 1.2 B+G biały szlam pod korkiem oleju+ucieka płyn chłodniczy. Ktoś coś podpowie ? Uszczelka pod głowicą do zmiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodem możne by zatkana odma.

Stary olej, lub złej jakości.

 

 

Sprawdź czy płyn ci nie ucieka gdzieś wężami, chłodnicą lub obok pompy, auto się nie przegrzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej wymieniony został wczoraj na Castrol 10W40.

A co do płynu chłodniczego ucieka przez nieszczelny element parownika.

Edytowane przez michalsiedlce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maz na korku jest najczesciez z powodu krotkich odcinkow jazdy

 

wyciek usunac i przegonic auto

oczywiscie po sprawdzeniu plynu na zawartosc spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do przewodu od odmy zlokalizowałem go z pomocą mechanika. Można go samemu wymieniać/czyścić ? Jak to zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można

Wyszukiwarka w ruch kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej pisze najpierw usuń wycieki

uzupełnij płyn, przegoń auto.

Następnie sprawdź płyn chłodniczy na zawartość CO2 w układzie chłodniczym.(jeśli będzie to uszczelka pod głowicą do roboty)

 

Jeśli autem jeździsz małe dystanse to maź na korku jest częstym problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wycieku jeszcze dziś się upewniłem i cieknie spod dolnego kolanka parownika od gazu i próbowałem zminimalizować wyciek (naciągnięcie węża i trytka) lecz tylko minimalnie pomogło. Dobra jutro do gazownika. Temat do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinWKS
      Witam Wszystkich.
       
      Mam problem z Corsą mojej żony. Zacznę od początku....
       
      Otóż wczoraj pojechaliśmy na stacje zatankowac. Wlałem do odbicia pistoletu po czym jeszcze kilka razy "dolałem po korek". Po przejechaniu około 4km zostawiliśmy auto na parkingu i poszliśmy do znajomych. Po około 1.5 godzinie wróciliśmy i odrazu wyczułem zapach benzyny koło autka. Najbardziej wyczuwalny przy tylnym prawym kole. Pomyślałem, że może podczas tankowania się rozlało. Ale podczas uruchamiania silnika wyczułem, że jakby odrobinę dłużej krećił. Zapalił normalnie. Gdy wyjechałem z parkingu zobaczyłem, że w miejscu gdzie stało tylne prawe koło jest mokra plama (ok. 10cmx30cm) i gdy cofnąłem zobaczyłem na asfalcie jak paliwo cieknie ciurkiem. Pojechałem szybko pod swój blok (ok. 3km) zaparkowałem i o dziwo już nic nie ciekło. Zajrzałem pod spod od strony tylnego prawego koła to zobaczyłem, że cały filtr paliwa jak i część zbiornika jest mocno mokra. Był już wieczór więc nic nie ruszałem. Dzisiaj żona gdy wyjeżdzała do pracy mówiła, że odpaliła auto wyjechała z parkingu i nie było żadnej plamy po paliwie. Nic też nie ciekło. Pojechała do sklepu około 1.5km. Po wyjściu ze sklepu wyczuła zapach benzyny i zobaczyła znów plamę pod autem.  Dodam, że jak 2 tyg temu zmieniałem koła to zauważyłem delikatne zapocenie na wężu paliwowym, a dokładnie na tej złączce co wchodzi do filtra paliwa od strony zbiornika. Wyczyściłem to, docisnełem przewód do filtra kilka razy i miałem zobaczyć to za kilka dni, ale zapomniałem o tym i dopiero wczoraj mi się to przypomniało jak zobaczyłem ten wyciek... 
      Kupiłem dzisiaj nowy filtr paliwa, ale niewiem czy jest sens go montować jak na nim niema żadnego oringu. Wydaje mi się, że problem jest w tej złączce. Możliwe jest, żeby w środku w niej uszkodził się jakiś oring? Jest tam wogóle jakiś oring? Jak tak to można ta złączkę jakoś dokupić? A może lepiej ją uciąć i bezpośrednio nasunąć na króciec od filtra i ścisnąć opaską?
      Dodam jeszcze, że jakiś miesiąc temu padła pompa paliwowa ta w zbiorniku i wymieniłem na nową i wszystko było ok, aż do wczoraj...
       
      Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałem. Miał ktoś podobny problem?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Rst
      Cześć,

      mam wyciek z obudowy filtra oleju i zastanawiam się, którą uszczelkę zamówić na wymianę. Znalazłem takie zdjęcie (załącznik) gdzie widać że są dwie uszczelki - 1 oznaczona strzałką jakby wewnętrzna a 2 obok po lewej stronie (bardziej kwadratowa), która przylega do bloku silnika. W przypadku takiego wycieku, którą powinienem wymienić? Do czego jest ta uszczelka zaznaczona czerwoną strzałką?

    • Przez johnyb
      W dowodzie rejestracyjnym mam, że jest to silnik 1229 ccm o mocy maksymalnej 63kW. Corsa D, zakupiona w salonie w październiku 2014 r. Jaki olej silnikowy polecacie do tej konfiguracji?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.