Gość Dalgrin Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Dlatego, że może mieć na przykład wylatane łożysko i wirnik nie jest w osi do obudowy? Nie rozbierałeś, może kiedyś będzie okazja, a na chwilę obecną stan mamy taki, że JESZCZE nie gotuje wody. Ale to moim zdaniem kwestia czasu. No chyba, że wcześniej przedmucha uszczelkę głowicy. przejechałem z tym problemem juz 3 albo 4 tys km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja bym jednak jak najszybciej pompę wymienił jak ArKos radzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Cały rozrząd, bo pompa jest na pasku. Zgodnie ze sztuką się powinno robić. Najpierw dokładnie sprawdzić to, co nic nie kosztuje czyli drożność chłodnicy i kanałów w bloku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dalgrin Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Jak to mogę sprawdzić Wiecie co chyba wezmę i podłącze wentyl na przycisk do kabiny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Jak to mogę sprawdzić Wiecie co chyba wezmę i podłącze wentyl na przycisk do kabiny Nie da się sprawdzić bez wyjęcia pompy. Dodatkowy włącznik wentla to tylko pół środek - bez pompy chłodzenie tylko grawitacyjnie działa - może być tak że wirnik pompy przy wyższych obrotach coś tłoczy a na wolnych stoi opisy na forum już były o wadliwych pompach wody z luźnymi wirnikami i ze zjedzonymi wirnikami. Ja bym najpierw sprawdził jaka rzeczywista jest temperatura chłodziwa - już wcześniej opisane - bo wskaźniki na desce są tylko orientacyjne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dalgrin Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Nie da się sprawdzić bez wyjęcia pompy. Dodatkowy włącznik wentla to tylko pół środek - bez pompy chłodzenie tylko grawitacyjnie działa - może być tak że wirnik pompy przy wyższych obrotach coś tłoczy a na wolnych stoi opisy na forum już były o wadliwych pompach wody z luźnymi wirnikami i ze zjedzonymi wirnikami. Ja bym najpierw sprawdził jaka rzeczywista jest temperatura chłodziwa - już wcześniej opisane - bo wskaźniki na desce są tylko orientacyjne. jadę w poniedziałek do mechanika podłączy pod komputer opytam się go i zostawię tam auto potem na pisze co i jak było . Dzięki wszystkim za rady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Nie jedną pompę miałem w ręku, ale do tej pory obracałem się w grupie VAG, Oplowskich pomp nie miałem w ręku. Jeśli chodzi na przykład o Audi to tam nie było opcji aby wirnik obracał się na ośce, bo ośka miała specjalny frez. To co się zdarzało to pęknięcie wirnika na pół - pech chciał że zdarzyło się do moje znajomej dzień po wymianie rozrządu - spokojnie, to PB więc pompa napędzana z paska wielorowkowego. Objaw - momentalne "gotowanie" się auta. W Audi 80 miałem też przypadek że tak padły łożyska że cała ośka wysunęła się z obudowy na kilka mm. Po za lekkim wyciekiem nie było żadnych innych objawów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Pierwszy przypadek odspojonego wirnika miałem jakieś 7-8 lat temu właśnie w grupie VAG. Była to pompa w Seacie Cordoba 1.4 od kolegi. Przyjechał na tym jakieś 30 km.Nie było wesoło ale udało mu się nie zwalniać.Pędem auta wychładzał układ po wyjęciu termostatu. Więc jak widać nie wszystkie VAG-i mają wirniki na klinach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Nie twierdzę że wszystkie VAGi mają wirniki na klinach - nie miałem w ręku wszystkich jakie były dostępne. Ale tylko potwierdziłeś to co mówię. Przejechałeś 30km i było ciężko, a nie że wirnik kręcił się jako-tako i generalnie szło jechać jak u kolegi z tematu. Sytuacja było 0-1. Wirnik się odspoił od ośki i nie było już za bardzo jak jechać, a nie że tylko ślizgał się po ośce i problem występował tylko w określonych sytuacjach. Powiem ci tylko że ja przejechałem 25 km z kaszą w zbiorniku wyrównawczym - w chłodnicy pewnie to sam. Tak, mój błąd, nie sprawdziłem płynu po kupnie auta. Ale kto wiedział że przyjdą mrozy -35 stopni, a takie wtedy się zdarzyły.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dalgrin Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Już naprawiłem padły czujniki wymieniłem od wentyla i od temperatury i wszystko jest ok . Tyko teraz urwał się takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81044-wysoka-temperatura/page/3/#findComment-674661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.