Skocz do zawartości

Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomasz111

Przy jakiej temperaturze silnika jest u was przełączanie na LPG?. U mnie 75 st C, musze przejechać około 6km, wcześniej jak przełączałem na ręczny był dużo mniej

 

U mnie aktualnie przełącza sie koło 60 st. , jestem umówiony na wymianę oprogramowania na przyszły tydzień... rozumiem że u Ciebie temp. przełączania podniosła się po wymianie softu?

Lepiej żeby u mnie nie bo 60 to i tak jest wysoko a te 70 to już przesada.

 

Miałem seicento w gazie na którym przejechałem 200 tys na LPG a silnik był w idealnej kondycji, temp przełączania miałem ustawioną na 35 st przez lato a na zimę zmieniałem sobie na 20 st.

Przez całe te 200 tyś raz po około 100 tyś zrobiłem regeneracje reduktora.

Po co oni tak się mocno asekurują z tą temperaturą ???

Odpisze po wymianie co i jak...

 

Po co oni tak się mocno asekurują z tą temperaturą

 

 

Bo to już nie nie jest instalacja parownikowa ale gaz jest płynny.

Nie można tego porównywać.

 

Co ty chłopie gadasz...... dalej jest reduktor, który zmienia gaz płynny na lotny i na listwę wtryskową podawany jest gaz w postaci lotnej.... jedyna różnica że starsze wersje instalacji były podciśnieniowe czyli gaz był zasysany z reduktora a teraz masz utrzymywane cisnienie za reduktorem i na wtryski.....
Nie pisz głupot instalacje LPG w fazie ciekłej to do silników m.in. FSI ale to już całkiem inna bajka....

 

 

 

No ok

Edytowane przez adam1954

 

 

A co mówią niemieckie fora na tą przypadłość?

Na ich rynek auta się przełączają?

 

Tu w Niemczech na ten temat nic nie pisza. Hyba nikt takich niekupuje bo sa bardzo drogie.

Czy wie ktos co to za Program i jaki nr. on ma.

Kumpel pracuje w Warsztacie Opla, oni o tym problemie pierwszy ras slyszeli.

Jak by mieli ten Oplowski nr. tego programu to napewno by mi mogli pomuc.

Umnie sie przelancza przy 60st.C i okolo 3-4 km.

W moim Polo9N przelanczal sie juz pszy 25.30st.C i nigdy niebylo z tym problemow.

 

A Ty już tą temp. masz po wymianie oprogramowania? Bo nie śledziłem twoich wypowiedzi...

Z tą temp. przełączania w astrze to nie do końca jest że tylko od temp. płynu (silnika).

Ostatnio mój samochód stał na zewnątrz i jeśli było na plusie to przełączał się podobnie jak wszystkim czyli około 60 st. i po przejechaniu około 3-km.

Dziś miałem taką przypadłość:

Samochód stał w nocy w garażu pod domem, temp przy odpaleniu plus 13 st.

Silnik pracował dosłownie minute i przejechałem 20m, temp. silnika (wskazówka) się nawet nie podniosła a silnik się przełączył na gaz.

Musiałem niestety wyłączyć silnik bo czegoś zapomniałem z domu, po powrocie temp zewnętrzna pokazywała już 7 st. uruchomiłem silnik a przełączenie nastąpiło dopiero po przejechaniu około 300-400m.

Na 100% jest to zależne również od temp. otoczenia podczas uruchomienia silnika.....

 

A czy nie pomyślałeś że temperatura silnika jak stał w garażu miała 13 stopni tak jak temperatura otoczenia ?

 

Dokładnie tak jak piszesz.... miała 13 - pomyślałem :-)

Tylko jak stał na zewnątrz to przełączenie nastąpiło dopiero po osiągnięciu ok. 60 st. według skazań a dziś tak jak napisałem wskazówka nawet się nie podniosła i o tym piszę że temp. silnika dziś nie miała owych 60 st.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności