Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakis czas temu kupilem astre 2.0 dtl, wskazowka temperatury nie podnosi sie ani mm, jedynie przy zabawie na sniegu temperature podniesie sie do 80/85st, lecz po skoczneniu takiej zabawy wskazowka spada, lecz auto po odpaleniu po nocy, po 10 min jazdy wieje z nawiewow cieple powietrze.jednym slowem w aucie cieplo, wskazowka przy normalnej jezdzie lezy a spalanie na poziome 7.7/8l ON.Termostat? Czy gdyby był uszkodzony w aucie nie było by cieplego powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma termostat do nagrzewnicy.?

Poczytaj trochę w internecie co o mały obieg a co to duży obieg układu chłodzącego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, cieplo czy gorąco..? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorąco w klekocie???

Żartujesz......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby czemu, ma nie byc gorąco w klekocie?

 

W tym przypadku sprawa dla mnie oczywista, uszkodzony termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem jeszcze klekota, który zieje gorącem, ile trzeba przejechać km, żeby coś ciepłego sie pojawiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1,7 wskazówka zapadła w sen zimowy :-) Z nagrzewnicy ciepło więc się nie przejmuję. Jak chcesz żeby się podnosiła weź kawałek kartonu i zakryj z 2/3 wlotu przed chłodnicą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Temp otwarcia termostatu to 92st, natomiast wskazówka w AG podnosi się po okolo 50st. Czyli z nawiewów bedzie leciec cieple, a nie gorące powietrze.

 

Jezeli irek711 nie podnosi się wskazówka to masz uszkodzony termostat, a zasłanianie chłodnicy to "tuszowanie" problemu.

Przy sprawnym termostacie zasłanianie chłodnicy nie ma najmniejszego sensu.

 

Inna sprawa że isuzu, a 2.0DTI to dwa rózne silniki do tego ten pierwszy duzo gorszy do nagrzewania.

 

Ja nie narzekałem na ogrzewanie do -10st, faktem jest ze dłuzej sie nagrzewa, ale z kratek po nagrzaniu leciało gorace powietrze.

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie w 1,7 wskazówka zapadła w sen zimowy :-) Z nagrzewnicy ciepło więc się nie przejmuję.

 

 

No to jeżeli ci choć trochę zależy na aucie to zacznij się też nim przejmować.

Jak długo pojeździsz z nie dogrzanym silnikiem

My w Mery komorę silnikową mamy miniaturkę więc silnik się też szybciej powinien nagrzewać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, gdziss po 10km w aucie jest upal...wlasnie wtedy juz wiem skad wzielo sie te wysokie spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.