Skocz do zawartości

Corsa C Z12XE kod P0340


FENIX2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Corsa C z silnikiem Z12XE. Nie świeci 'Check' ani "auto z kluczykiem" po sprawdzeniu błędów metodą "gaz i hamulec" wyrzuca kod P0340.
Auto odpala i jeździ niby normalnie. Chociaż wydaje mi się że zamula do około 2tys. obrotów ale to może być subiektywne. I więcej zaczął palić o jakieś 2 litry na 100km.

Co można zrobić z tym problemem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czujnik podmieniony, mechanizator stwierdził, że sygnały do sterownika dochodzą.

Rozrząd sprawdzony na blokadach i sprawdzony impulsator (to kółko z ząbkami). Wszystko jest OK.

Po wykasowaniu błąd wraca jak obroty spadną poniżej około 1000 obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam również przed oddaniem auta do mechanika podmieniałem czujnik na inny oraz sprawdziłem, że na wtyczkę dochodzi masa i +5v zasilania.

Tu kończy się moja wiedza. Więc pytam na forum albo muszę szukać innego mechanika.

W rozbieranie rozrządu nie czuje się na siłach.

Edytowane przez FENIX2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki oryginalne z Boscha o taki samych nr. jak oryginał.

Mówił coś że to może być napinacz hydrauliczny łańcuszka rozrządu możliwe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0340 to błąd dotyczący :brak sygnału czujnika,wartość poza wymaganym zakresem ,sygnał za niski sygnał za wysoki.

Dotyczy to obwodu prądowego.

 

A rozrząd nie ma wpływu na obwód prądowy

 

 

Ale w sumie to wartość poza wymaganym zakresem mogła by świadczyć o naciągniętym łańcuchu.

Ale to byś go słyszał.

A tym nic nie piszesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, błąd wyrzuca dopiero jak obroty spadną. A nie od razu.

Rozrząd raczej pracuje normalnie.

 

post-126-0-18203400-1522359990_thumb.jpg

Edytowane przez FENIX2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać więc że chodzi o obwód.

A to jest czujnik ,wiązka i na końcu sterownik silnika.

Przedzwoń sobie przewody od sterownika do czujnika i sprawdź czy sterownik daje odpowiednie napięcie.

Nie wiadomo jak i co mechanik sprawdził.

 

W Tisie pisze aby sprawdzić czy czujnik ma właściwą pozycję i luz między impulsatorem.

Czyli tą blaszką którą czyta czujnik.

Czyli zobaczyć od strony rozrządu nie zaszkodzi ale myślę że po sprawdzeniu kabelków.

 

 

A jeżeli chodzi o ten czujnik to pisałeś że Bosch ale nie pisałeś gdzie wyprodukowany.

Ostatnio pokazały się filtry Boscha wyprodukowane w Afryce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności