ArKos Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dobrze rozumujesz. Odłącz udarowy i poobserwuj zachowanie auta. Jak dalej się będzie wzbudzał, to wywal ultradźwięki z wtyczki i obserwuj kilka dni.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yoorek Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Ten sam problem,antara 2012 2.2 cdti.Wyje bez specjalnego trybu.Wypiąłem obydwa czujniki i dalej wyje.Znajomy praktyk sugeruje uszkodzone przewody tylnych drzwi.Natomiast ASO chce wgrac mi nowy soft.Co wy na to?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Też miałem taki problem. Odłączałem wszystko a on dalej wył. Pomogło umycie płytki alarmu i pokrycie lakierem do obwodów drukowanych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yoorek Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 A gdzie jest ,,płytka alarmu"w Antarze?Jak dostać się do głośnika alarmu,chyba najprościej będzie odlączyć syrenę...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Zazwyczaj płytka alarmu jest w takim niewielkim pudełku plastikowym czarnym lub szarym, do którego są wpięte wiązki kabelków. Rusz głową. Syreny raczej w bagażniku, czy pod siedzeniem nie znajdziesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Ja mogę powiedzieć abyś szukał takiego pudełka Za schowkiem , pod kierownicą , za zegarami. Całe OT wywaliłem w kosz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yoorek Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yoorek Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 No więc.Naprawione własnymi ,,ręcamy"Jak pisałem wyżej, serwis Opla w wojewódzkim mieście na ,,O"usiłował wmówić mi wgranie softu za ok.500 zet+koszta robocizny.Poszukałem trochę na forach angielskich i niemieckich,sprawdziłem historię samochodu i napisane tam było,że niemiecki mechanik coś grzebał w tylnej klapie.Podążyłem tym tropem i okazało się,że zawiesił się czujnik otwarcia klapy(tzn.raz działał,a raz nie i wtedy wył alarm).Dla pewności wyczyściłem czujnik jeszcze w klapie przedniej.Antara w stanie perfekcyjnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Fajnie by jeszcze było abyś dla potomnych wrzucił linki i zdjęcia aby było to widoczne jak ten czujnik wygląda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yoorek Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 (edytowane) Rzeczywiście ,nie pomyślałem o tym.To jest mała kostka ok.15X15X5 z wystającym ,,dinksem"wielkości główki od zapałki,zabezpieczonym przez osłonę z miękkiego tworzywa.Działa podobnie jak każdy wyłącznik krańcowy,lecz jest usytuowana wewnątrz zamka i uruchamiana jest przez pracujący element .Aby go dostrzec ja zamki wymontowałem,i dopiero wówczas mogłem coś zrobić.Do czujnika dochodzą przewody,poprzez kostki.Wszystko wymyłem i przedmuchałem,a następnie złożyłem do kupy,i nic mi nie zostało :-).Aby było jasne Antara po lifcie,2012,tdci.Pozdrawiam kolegów . Edytowane 31 Grudnia 2018 przez yoorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.