Skocz do zawartości

Problem z paleniem na zimno ASTRA H GTC 1.9CDTI


Gość lukasqqq

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, lukasqqq napisał:

korekty jednego z wtrysków -1.5 do +1.5

 

To pewnie korekty tego cylindra co ma w teście przelewowym 7?

Według drugiego zdjęcia z diagnostyki to masz padnięte ładowanie.

Obroty masz 450 a powinieneś mieć 850 + - 50

A ładowanie masz 11.8 V a po odpaleniu na zimnym powinno być już 14.5 V

Więc teraz albo wina obrotów albo altek

 

No i takie pytanie :kiedy regulowałeś zawory?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasqqq

Tak korekty jednego z dwóch które przelewają.

Ładowanie jest 14.20V dokładnie tu może być błąd w odczycie.

Obroty są ok to ten parametr który tam widzisz to sygnał z wałka i zawsze jest prawie o połowę mniej niż obroty silnika

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ten program robi takie błędy w odczycie do dla swojego dobra zmienił bym na inny.

Bo jaką masz pewność że wszystko ci odczyta prawidłowo jeżeli nawet napięcia nie umie dobrze odczytać?

Sprawdź jeszcze miernikiem jakie masz napięcie na pinie 16 we wtyku diagnostycznym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności