Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem jest tego typu ze wczoraj wieczorem zostawiłem na parkingu a rano nie odpaliło. Rozrusznik kręci, akumulator 13,8v, na kable tez nic. Sprawdziłem przepustnice, odpiołem klemy na chwile, tak samo z 2 sonda tez nic nie dało. Kiedyś po podpięciu kompa wyszły błędy cim ale jeżdżę z tym już jakiś rok i komp w samochodzie nic nie pokazuje. Pomocy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele więc to będzie zgadywanka.

Spróbuj odczytać błędy metodą "gaz/hamulec"

Kontrolka silnika nie mruga czasem szybko po włączeniu zapłonu ? ( problem z immo)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naładowany akumulator ma 12,8V

Nie wiem, czy mierzyłeś, ale zmień przyrząd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś trochę czułem paliwem przy kręceniu może nie ma iskry i te cewki wysiadły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden strzał wtrysków przy rozruchu jest zawsze, niezależnie od sygnału z czujnika wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może CIM robi zamieszanie a ty go wcześniej olałeś.

Komputer w samochodzie ci wszystkiego nie pokaże dlatego trzeba odczytać przez komputer diagnostyczny inaczej to wróżenie z fusów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem teraz znowu kompa i wyszły błędy ale nie umiem wstawić zdjęcia może po kodach ktoś będzie wiedział U2105-71 U2139-71 U2139-7F P0500-71 

dodam tylko ze te błędy już wyświetlają się od roku a auto jeździło normalnie...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U2105  Utrata komunikacji z modułem sterującym silnika

 

U2139  Utrata komunikacji ze zintegrowanym modułem kolumny

 

 

 

 

2019-02-02_193306.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, adam1954 napisał:

U2105  Utrata komunikacji z modułem sterującym silnika

 

U2139  Utrata komunikacji ze zintegrowanym modułem kolumny

 

 

 

 

2019-02-02_193306.png

Adam wiem ze te błędy wskazują ja cim ale czemu czuć paliwo przy kręceniu i auto od jakiegoś czasu miało takie dziury przy dodawaniu gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuć paliwo bo brak iskry i zalewany paliwem.

Czuć paliwo bo przez pierwszy błąd (utratę komunikacji ze sterownikiem silnika) sterownik nie wie jakie dawki (czasy wtrysku )paliwa dać.

Może być też przestawiony rozrząd np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, adam1954 napisał:

Czuć paliwo bo brak iskry i zalewany paliwem.

Czuć paliwo bo przez pierwszy błąd (utratę komunikacji ze sterownikiem silnika) sterownik nie wie jakie dawki (czasy wtrysku )paliwa dać.

Może być też przestawiony rozrząd np.

Adam a czy rozrząd mógł się przestawić przez noc bez jeżdżenia? Bo w czwartek o 14 wróciłem z pracy zaparkowałem na parkingu rano w piątek wsiadam i auto nie pali...

Dodam ze jeszcze jeden kolega był dzisiaj i stwierdził ze auto „tępo” kręci silnikiem i chyba nie ma kompresji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógł to zrobić dzień wcześniej.

Ale to raczej ostateczność.

 

 

 

Tępo kręci ?

Nie musi być kompresja .

Może być słaby aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, adam1954 napisał:

Mógł to zrobić dzień wcześniej.

Ale to raczej ostateczność.

 

 

 

Tępo kręci ?

Nie musi być kompresja .

Może być słaby aku.

Alu miałem podpięty na kablach od kolegi i tak jakby wogole brak mocy przy kręceniu, jakbym pralkę zapałał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poczytaj i zrób jak inni radzą.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pomoże ktoś jak prawidłowo zrobić ta kompresje? Najlepiej krok po kroku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zlokalizować bezpiecznik od pompy paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Pako35 napisał:

A pomoże ktoś jak prawidłowo zrobić ta kompresje? Najlepiej krok po kroku..

 

 

W bagażniku

 

2019-02-04_192136.png

2019-02-04_192158.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam dzięki jesteś bardzo pomocny

 

 

 

Nie cytuj gdy odpowiadasz na jeden post.

Chyba że na kilka pytań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja wyglada następująco. Jestem po sprawdzeniu kompresji. Wyszła słabiutko po 3 bary. Rozebraliśmy rozrząd i okazało się ze przeskoczył łańcuch, powodem tego był połamany ślizg rozrządu ten plastikowy, złamał się na 3 części i lancuch przeskoczył. Z tego co widać cała reszta Ok tzn zawory, krzywki itd ale dopiero jak założę nowy rozrząd i ustawie to się okaże czy nie poszło dalej, oczywiście będę kręcił kluczem. W sobotę będzie chwila prawdy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd założony silnik uratowany obyło się bez dalszych napraw. Morał jaki mogę przekazać to żeby nie czekać z wymiana łańcucha niewiadomo ile tylko wymienić co 100 120tys bardziej może chodzi o te plastikowe ślizgi... Dzięki wszystkim za pomoc.

Myśle ze temat można zamknąć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperMario
      Witam,

       
      Autko astra g bertone 2001r z22se 16V 147KM benzyna, niegazowany, przebieg 205000km

       
      Panowie zaufany mechanik rozkłada ręce, ja tez już nie mam pomysłu. Problem pojawił się jakiś miesiąc temu, dwa dni stał pod delikatnym śniegiem, po odpaleniu zaczął terkotać, objaw jakby nie palił na jeden garnek. obroty delikatnie na jałowym falują, przygasa, czasem potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu. Uprzedzając fakty, auto ma moc, nie słabnie, po wejściu na obroty idzie jak przeciąg. na postoju i do 50km/h  szarpnie raz poraz, dławi się. Ostatnia opcja mechanika to przeskoczył łańcuch, żeby rozebrać i ogarnąć temat trzeba będzie wywalić kosmiczne pieniądze na kompletny dolny i górny rorząd, nie chciałbym kasy w błoto wywalać, bo może jest to błachostka. tym bardziej że stało się to z dnia na dzień. Problem nigdy się nie pojawiał.

       
      CO było robione:
      - Pod komputerem brak błędów, czysto, 3 różne interfejsy, programy, wszędzie czysto...
      - wymienione świece dwa komplety
      - cewki / listwa podmieniona na nówkę też nie to
      - katalizator ok (nie te objawy niby)
      - wyczyszczona przepustnica
      - posprawdzane ciśnienia na cylindrach
      - silniczek krokowy jest razem z przepustnicą (podobno błąd na kompie powinien wyskoczyć jesli byłoby cos nie tak)
      - przepływomierz tak samo, wg mechanika powinny być błędy na kompie

       
      W tym roczniku były problemy ze smarowaniem i wadliwym rozrządem, moje auto juz miało prawidłowy rozrząd (napinacz plus dysza).

       
      Prosze o pomoc, może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły zanim wejdę w spore koszty. jakie są objawy przeskoczenia łańcuszka ? W wolnej chwili wrzuce filmik z nagraniem na jałowych obrotach ale nie wiem czy coś będzie można na tej podstawie wywnioskować...

       
      dziękuję wszystkim za pomoc

       

       

       
    • Przez Jarek opel vectra
      Witam potrzebuje waszej pomocy panowie.
      Moze ktos sie spotkal z takim nieprzyjemnym przypadkiem i pomoze mi rozwiazac moj problem. 
      W mojej vectrze jest taki problem otoz auto w tej chwili nie odpala a jest tak ze czasem odpali ale jak odpali to odrazy wskakuje na 4 tys. obrotow szybko zgasze i znowu odpale i auto chodzi jak marzenie pojezdze troche zgasze podchodze i znowu to samo nie odpala i jak niechce odpalic to zauwazylem ze na zaplonie po 2 sekundach zapalaja sie wszystkie swiatla stop i wiem ze juz nie odpali nawet jak bym dlugo krecil wszystkie bezpieczniki sprawdzone te elektro wlaczniki tez na komputerze pokazalo mi przepustnice i pedal gazu ale to tez zmnienilem wszystkie styki czyszczone pod maska w bezpiecznikach w bagarzniku takrze. Prosze chociaz mnie nakierowac gdzie moze byc problem. 
      Z gory bardzo dziekuje za rozne sugestie. 
      Pozdrawiam. 
      Dodam jeszcze ze to jest vectra gts c 2.2 147 km 2002 rok. 
    • Przez jony321
      Witam serdecznie.
      Mam pytanie co może być przyczyną pojawiania się takiego komunikatu. Pojawia się podczas odpalania auta i po zaakceptowaniu znika i za jakiś czas  podczas jazdy pojawia się ponownie.
      Było wszystko sprawdzone, styki ok , żarówki odpowiednie niepoprzypalane, o dobrych parametrach. Czy ma ktoś jakiś pomysł lub miał coś podobnego? Z góry dzięki

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.