Gość Suselu7 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Witajcie! Chcę kupić Signuma. Upatrzyłem sobie egzemplarz 250km ode mnie... z rozmowy wyniknęło, że auto jest po wymianie silnika... (bogate wyposażenie np tempomat czujniki deszczu parkowania itp przy najsłabszej jednostce 1.8 122km) . Komis sam przyznał że auto po wymianie silnika. Wnioskuję że pierwotnie siedziała tam mocniejsza wersja. Czy taki swap może powodować problemy?? Na co zwrócić uwagę oglądając??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Nie rozumiem nad czym się zastanawiać. Mam mieć 259 KM a nie ma. Chcesz jeździć słabszą bryką to kupuj . Ale skąd mozna wiedzieć co tam jest zmienione i jak> Może te 1.8 ma 250 KM?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Nie rozumiem tego postu, autor pisze że ma 250km nie KM od auta. I dziwi się wyposażeniem, że taki 1.8 122KM, może być na takim wypasie? Podejrzewam, że są to opcje nie raz indywidualne przy wyborze wyposażenia i jak ma się kasę to w salonie mogą dołożyć. Jeśli jest po wymianie silnika i jest zarejestrowany w Polsce, właściciel ma 30dni na zgłoszenie zmian w dowodzie rejestracyjnym a także zgłoszeniu do ubezpieczalni po zmianach w dowodzie. A jak rzeczywiście było tam 2.0T/2.2/3.2 i wsadzili tam silnik 1.8, to na pewno było nie mało kombinowane. Możesz zawsze poprosić o nr VIN i sprawdzić w bazie, darmowa raczej nie będzie. I wtedy wszystkiego się dowiesz. Lepiej wydać kilkadziesiąt złoty niż grzać w Polskę i się rozczarować i przy tym zrobić 500km w dwie strony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Suselu7 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Autko kupione. Zgadza się, że 250km musiałem jechać żeby obejrzeć auto W tej budzie siedziała jednostka 2.2direct. Została zmieniona na 1.8 122KM. Stan auta SUPER. Nowy silnik wbity w dowód rej. Zobaczymy jak to się będzie sprawować na dłuższą metę. Z wykrytych problemów: 1. Wentylatory głośno pracują jakby świerszcze grały 2. Kierownica wpada w wibrację powyżej 130km/h (oczywiście tylko na niemieckiej autostradzie ) Obstawiam że to problem opon. 3. Temperatura płynu chłodzącego... - zegar wskazuje 90° tylko w korku. Na trasie spada do minimum. Może to czujnik termostatu? Mam nadzieję że to drobne usterki. Od czego proponujecie zacząć? Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Suselu7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 To silnik zmieniony na plus. Zeby była poliftingowa jeszcze to super. Sprawdź termostat i wyważenie kół.Montaż lpg i w drogę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Suselu7 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Wiatraczek wentylatora zregenerowany. Pracuje wzorowo. Ale dojście do niego... sakramencko ciasno brrrr Termostat kupiony, czeka na wymianę. Kolejna wykryta usterka - Kontrolka ładowania zdarzy się zapalić najczęściej przy jakichś manewrach parkingowych lub w korku... czyli na wstecznym i na 1 biegu. Po zgaszeniu auta i zapłonie najczęściej przechodzi. Czasem musi dłużej odpocząć żeby kontrolka się nie zapaliła... obstawiam pasek alternatora i napinacz tego paska. Może być???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 4 godziny temu, Suselu7 napisał: obstawiam pasek alternatora i napinacz tego paska Słychać by to było Jakie ma napięcie ladowania na postoju   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Suselu7 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Ok. Termostat zmieniony. To rozwiązało problem z temperaturą. I z podwyższonym spalaniem - mam nadzieję. Ale to się jeszcze okaże. Na tym zepsutym termostacie, niedogrzanym silniku, przy ekonomicznej jeździe w cyklu mieszanym wyszło 9l/100km. Teraz problem ładowania. Przy pomiarach wyszło ładowanie 14,4V wstępnie. Włączając kolejne odbiorniki prądu, ładowanie wahało się w normie: 13,9-14,4V. Dopiero użycie wspomagania kierownicy ładowanie spadło do 12V. Ale kontrolka się nie zapaliła przy pomiarze. Natomiast później potwierdziło się że ładowanie zapala się przy manewrach parkingowych. Szczególnie na wstecznym... Jakieś pomysły? Problem ze wspomaganiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 3 minuty temu, Suselu7 napisał: Dopiero użycie wspomagania kierownicy ładowanie spadło do 12V. Albo za duże opory w przekładni albo jakieś zwarcie . Podłącz pod komputer i sprawdź w nadwoziu jakie błędy sie pokazują.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Jak zauważysz przy kręceniu w miejscu przygaszają się nawet światła z przodu, wspomaganie sporo wyciąga, jest elektryczno-hydrauliczne a jak załączysz wsteczny dochodzą do tego żarówki tył plus ewentualnie parktronic, pewnie pokaże błąd wspomagania w Opcom, albo alternatora. Mi się kontrolka paliła jak miałem zatarte sprzęgiełko alternatora. Możesz mieć problem ze wspomaganiem/alternatorem/akumulatorem. Zobacz czy są jakieś błędy. Przede wszystkim przewody od wspomagania masowe i zasilające, musi być dobre połączenie, zero śniedzi czy słabego dokręcenia nakrętką. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/88445-kupno-opla-po-swapie-silnika/#findComment-715872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.