Skocz do zawartości

Kupno Opla po swapie silnika


Gość Suselu7

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

9 godzin temu, Suselu7 napisał:

nagły przymusowy postój mi na razie nie grozi?? 

 

A kto to wie?

Musiała być zmieniana wiązka skoro był swap.

Kto wie jak to zrobione jest ?

Jak podokręcane?

Jak połączone?

Jaki pobór prądu przez wspomaganie.?

Dla czego jest taki spadek napięcia .?

Podłącz wreszcie do komputera i poszukaj przyczyny a nie snuj domysłów.

Jak padnie ładowanie to masz postój murowany włącznie z holowaniem auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, adam1954 napisał:

 

Podłącz wreszcie do komputera i poszukaj przyczyny a nie snuj domysłów.

No nie mam kompa z odpowiednim programem pod ręką, żeby zrobić to tak hop siup i już.

Sukcesywnie eliminuję dolegliwości. Na kompa też przyjdzie czas. 

Wiem, że jak padnie ładowanie to po chwili stoję. Ale na razie ładowanie jest. A spadek napięcia jest związany ze wspomaganiem + bieg wsteczny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A weź sprawdź prozaiczną rzecz.

Klemy - czy śruby te na klucz 13mm są dobrze skręcone, ta na klucz 10mm na masowej też.

Miałem u siebie kłopot, bo na plusowej było luźno.

W signum pewnie jest coś w podobie UEC jak w astrze h, tu też zobacz dokręcenie kablologii.

Na bezpiecznikach płytkowych.

 

EDYTA

Będę w Gdyni jakoś koło 3-go stycznia, mogę zajrzeć pod maskę signuma :)

 

EDYTA 2

Komp jest podstawą diagnostyki - a nie "przyjdzie czas"

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ja37 Fajnie :)

tylko 3.01 już opel umówiony do warsztatu. Wymiana tulei wahacza. 

Pogadam żeby podpièli od razu do kompa, tylko u nich to chyba kosztuje 150,- :/

Ale jak się rano wyrobią to mogę też podjechać gdzieś w Gdyni, żebyś też zobaczył swoim okiem. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Suselu7 napisał:

Wiem, że jak padnie ładowanie to po chwili stoję. Ale na razie ładowanie jest. A spadek napięcia jest związany ze wspomaganiem + bieg wsteczny.

 

Może wsteczny robi jakieś zwarcie.

Sprawdź jak zachowuje się napięcie gdy włączysz wsteczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik na wspomaganie jest 80A

Jak zmierzyłem u siebie pobór prądu przy skręcaniu kierownicą, to się za głowę złapałem - 86A

Wymiana łożysk i przy okazji poduszek na kolumnach zmniejszyła pobór prądu do 30A.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ja37 napisał:

 

Jak zmierzyłem u siebie pobór prądu przy skręcaniu kierownicą, to się za głowę złapałem - 86A

 

A jak to zmierzyłeś?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podjedź do jakiegoś elektryka, przy okazji zobacz jakie są błędy. Zwykłym miernikiem można chyba max do 10A prąd zmierzyć. Widzę, że starasz się sporo rzeczy zrozumieć i zrobić, ale zanim wszystko ogarniesz to minie trochę czasu, ważne że chcesz to jest na plus. Musi ktoś kumaty to przejrzeć, bo może być pierdoła, a kasę będziesz zostawiał co chwilę u mechanika. Sam co możesz sprawdzić to połączenia kabli od wspomagania, przejrzenie bezpieczników, który za co odpowiada czy są wszystkie całe. Tylko uważaj żeby zwarcia nie zrobić, najwyżej odłącz klemę akumulatora jak będziesz coś dokręcał/poprawiał na kablach. 

 

Poczytaj artykuł na temat pomiarów: 

https://elektrykadlakazdego.pl/pomiar-natezenia-pradu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności