Skocz do zawartości

Astra j 1,4 turbo sprężyny


Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie chcesz pływać w zakrętach to rozglądaj się za taką półką jak KYB/Monroe, ja takie wrzucałem i znajomi i jakoś te auta się trzymały drogi, przeważnie olejowe to były amorki, Bilstein to już twardsza półka, miałem w Audi i fajnie się kleiła na zakrętach. Nie bierz jakiegoś taniego badziewia bo za pół roku będzie wymiana albo w ogóle zwątpisz w przyczepność auta i będzie emerycka jazda w zakrętach. Pozytywnie też jestem nastawiony do firmy Meyle i TRW ale chyba nie są tak powszechne jak pozostałe firmy typu KYB/Monroe/Bilstein.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to czolowka choc ja sie mocno zrazilem do febi ale nie w amorkach akurat. Ja myslalem ze w touranie mam jakies gazowe amorki a tu przy rozbieraniu okazalo sie ze to olejowe.  Zalezy na czym komu zalezy ale ja akurat sie ciesze z olejowych. Dluzej zazwyczaj wytrzymuja. Zdecydowalem sie na sprezyny keyaba bo to japonczyk i kiedys bralem tez do astry amorki tylne to bylem mocno zadowolony. lozyska zapodalem sachsa a w pudelku byl FAG co mnie zdziwilo bo obie firmy niemieckie. 

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności