Skocz do zawartości

Corsa B - kontrolka ładowania, jęczenie silnika, wspomaganie EPS


Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem używany alternator z Corsy D, stary miał 55A, a ten ma 100A.

Czy coś może się stać z układem elektrycznym?

Wydaje mi się, że ważne jest żeby napięcie się zgadzało, a natężenie produkowanego prądu nie powinno być niższe, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale auto po wymianie zachowuje się normalnie. 

 

Jedyne, co zostało, to jęczenie silnika, ale skoro wymieniłem alternator na inny, a dźwięk się nie zmienił, to albo będzie pompa układu chłodzenia, a raczej jej łożysko, albo napinacz paska który zasila tę pompę i alternator, chyba że jeszcze czegoś nie wziąłem pod uwagę, albo te silniki tak mają ¯\_(ツ)_/¯

 

EGR wciąż zgłasza błąd, pewnie jest zasyfiony, jak odbiorę uszczelki, to go :cenzura2: zaślepię, czyszcząc uprzednio ten zawór :[.

 

EPS dalej ma jakieś ciągoty na lewo, ale stawia wyraźnie mniejszy opór przy kręceniu w prawo, w porównaniu do tego, jak było wcześniej. 

Jest możliwość skalibrowania tego czujnika kąta skrętu za pomocą komputera, czy muszę grzebać tam przy kolumnie kierowniczej? 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności