Skocz do zawartości

Zaciśnięte zaciski


Gość ReverseCT

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wszystko masz nowe i zgodnie ze sztuką złożone to nie bylo by tutaj tego postu. Jesli masz przyblokowany reczny to jest tak jak bys ciagle z hamulcem wcisnietym jechał, Jesli regeneracja polegala na zalozeniu nowych gumek to tez moze byc problem. Z tylu jest tłoczek z gwintem, grzybkiem i lozyskiem. On odpowiada za hamulec awaryjny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz już ręczny działa normalnie jak wcześniej, tzn za zaciągniętym nie da się ruszyć bo podnosi auto i jak się jedzie to nie czuć w ogóle jakby coś hamowało, ma takie przyśpieszenie jak wcześniej. Mimo to i tak pójdzie do warsztatu na przegląd. Kolejna rzecz obie tarcze wyglądają identycznie, tzn nie ma takiego niebieskawo-fioletowego koloru który jest np na wiertłach jak się przegrzeje.

Edytowane przez ReverseCT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego już pisałem - to jest twoje bezpieczeństwo - twój wybór zaoszczędzisz parę złotówek a możesz stracić życie lub kogoś zabić - wybór należy do ciebie.

Na oko nie zobaczysz że tarcza i klocek jest uszkodzona/przegrzana tak samo zagotowany płyn hamulcowy jest do wylania bo stracił swoje właściwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rafalgrzegorzTak jak pisałem autko i tak pójdzie do warsztatu :)

tak wygląda lewa tarcza ta niezablokowana

1.jpg2.jpg

 

 

 

 

I prawa ta która była zablokowana

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

Jak przejechanie 2.5km w jedną stronę i po 30minutach 2.5km w drugą stronę bez zablokowanego koła pali tarczę to nic tylko otwierać biznes z tarczami hamulcowymi :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adam1954 Nie, jeździłem z założoną, nic nie ruszałem tyle, że oklepałem trochę zaciski w prawym kole, przejechałem ze 3-4km.

 

Czy ja dobrze rozumiem, że jakbym zjeżdzał ze stromej górki tak z 5-6km na wciśniętym hamulcu przy prędkości 40km to bym przegrzał tarczę?

Edytowane przez ReverseCT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zrób prosty test .

Wypnij linki od zacisków , wycofaj tłoki do pozycji początkowej przy okazji sprawdzając czy klocki się lekko przesuwają w prowadnicach i zrób jazdę próbną bez linek.

Potem dźwignij każde koło i sprawdź czy koła się kręcą bez oporów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ReverseCT napisał:

Wszystko było wymieniane na nowe tzn tarcze, zaciski, tłoczki itp

Ten zacisk ze zdjęcia NIE JEST NOWY. Ani nie jest porządnie zregenerowany. Jest cały obrośnięty syfem i rdzą. Oczu nie masz?

 

Własnoręcznie regenerowany zacisk:

56120124_1997983203843494_66698080442908

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności