Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może też być krzywa belka.

Ale to pokazało by na geometrii.

Spróbuj go postawić na naprawdę równej powierzchni i zobacz jakie są odstępy od karoserii do kół .

Przy wszystkich kołach

 

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Danielcorsac

Dziś zrobiłem od nadkola do górnej części opony wkładając palce plus minus równo pod nadkole ...

Lewa strona spokojnie wchodzą 3 palce prawa strona dwa ale wydaje mi się że tak mniej więcej 1.5 palca wchodzi tylko z prawej strony to samo tyczy się przodu jest plus minus podobnie licząc w palcach i metrze mierząc do nadkoli jest różnica przód prawy siedzi niżej o 1,5-1,7 cm tył 1,3-1.5 cm co do testów to wybrałem kostkę brukową że względu na to że sam ja układałem więcej jest równa .

 

No to moim zdaniem jedź do blacharza na pomiar nadwozia

Ale jeszcze tą tuleję w belce bym sprawdzil.

Przynajmniej breszką czy nie jest luźna (oberwana guma)

 

Gość Danielcorsac

I dziś ustawiłem czujnik kąta skrętu rozpiolem maglownice z kolumna kierownicza pod nogami kierowcy "nie miałem na czym postawić auta z swych stron " faktycznie krzywili kierownice delikatnie w prawu po odpaleniu auta ... Następnie rozebrałem plastiki i trochę Mówiłem położenie czujnika tak żeby mi wyprostowało kierownice następnie złożyłem wszystko do kupy ... Zero poprawy jest jak jest 

 

Przecież czujnik w CC trzeba sprawdzić na komputerze diagnostycznym.

Według mnie trzeba teraz zrobić wszystko od początku.

Czyli wypiąć przekładnię z kolumny.

Ustawić czujnik według opisów serwisowych .

Sprawdzić czy przy kołach na wprost listwa maglownicy (schowana w harmonijkach) wystawała po równo z każdej strony .

I wtedy dołączyć maglownicę do kolumny.

 

To co zrobiłeś to rozregulowałeś całkiem czujnik kąta skrętu.

Jak mogłeś go regulować nie widząc jego wartości?

 

Gość Danielcorsac

Zdiolem poprsotu ten przegub między maglownicaa a kolumna kierownicy . Odpaliłem auto krzywili kierownice to za pomocą czujnika wyprostowanej ja żeby trzymała prostą linię później i tak czy tak maglownica pasuje w jeden sposób bo na wieloklinie jest jeden większy klin i nie ma możliwości założyć tego inaczej . 

 

A jak wtedy stały koła?

Jak było ulożenie listwy maglownicy względem obudowy. To znaczy ile listwa wystawała z jednej ile z drugiej strony .

 

Do tego manewrowaleś kierownicą bez poglądu na komputerze na położenie czujnika skrętu

 

Gość Danielcorsac

A powiedz mi jakimś elm327 na blootho jest może opcja sprawdzenia czujnika kąta skrętu ... ? Co do maglownicy mógłbyś sprecyzować oco chodzi z wystawaniem maglownicy ? Chodzi ci oto ile z obudowy maglownicy wystają drążki czy co ? 

 

Icar 2, icar 3 łączy sie fajnie z oplem, ale jeszcze musisz znaleźć program w sklepie play ktory bedzie obslugiwał czujnik kąta skrętu.Kiedys jak sie bawiłem to jakis miał tą opcje i pokazywał ile w która strone jest skręcone powyżej stanu 0

 

Gość Danielcorsac

Posiadam elm327 "icar2" tak pisze w tytule allegro taki pomarańczowy ... Tylko pytanie że pobrałem już dosyć sporo tych testów diagnostycznych z sklepu Play i właśnie nie mogę znaleźć nic a propos wspomagania nie wiesz jak to i gdzie to jest zapisywane ? Np ABS w jakiej rubryce.szukac 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności