Skocz do zawartości

Ściąga w jedną stronę corsa c 1.3cdti


Gość Danielcorsac

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Danielcorsac

Witam od ostatniego czasu mam problem z corsa c a konkretnie ściąganie samochodu ale zacznijmy od początku ...

Zakupiłem opla corsę c ubiegłego roku "2020" wszystko okej wszystko było dobrze z samochodem to znaczy prowadzenie jak po sznurku jednak oddałem samochód do sprawdzenia po przyjeździe nim do miejsca zamieszkania i okazało się jest strzelona sprężyna z prawej strony z przodu niewiele ale jednak powiedziałem żeby wymynil 2 sprężyny sprężyny zostały wymienione wszystko odrazu wzięli się za naprawę prawego przegubu pojechałem później na geometrię ... Zrobiona została geometria bo samochód ściągał po wymianie ... Geometria całego samochodu została zrobiona jednak tu leży problem corsa jak ściągała tak ściąga dalej w prawo jednak ku mojemu zdziwieniu jeżeli siedzi obok mnie pasażer z przodu kierownicę jeszcze bardziej trzeba czytać w prawo żeby auto jechało prosto następnie robiłem próby ... Okazało się że jeżeli siedzi ktoś za mną z automatu znowu kierownica musi być skręcona bardziej w prawo a przy pełnym stanie auta kierownica już w ogóle musi być skręcona na godzinę 2:30 aż śmieszne jest to jak to się tak może dziać jadąc samemu auto jedzie prosto i keownica jest prosta byłem na 3 geometriach nie ma z autem problemów mało tego odwiedziłem 2 mechaników powiedzieli jedynie że lewa pół os do wymiany podczas sprawdzania a w zawieszeniu nic a nic nie ma problemów co robić pomocy 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niezła zagadka. Może sprężyny na przodzie są bardzo miękkie. Jak oprzesz się na prawej stronie z przodu przy reflektorze to samochód powraca do pierwotnego stanu zatrzymując się sztywno czy jeszcze się kołysze? Tak samo z drugą lewą stroną? Jeśli nie ma uszkodzeń zawieszenia, na geometrii od razu powinni widzieć takie rzeczy, to z tego co opisujesz jest istotne rozłożenie masy w pojeździ, która wpływa na zachowanie się zawieszenia osi przedniej. Robi się duży balans, powiedz co oni ci tam wsadzili? Same sprężyny poszły czy też amortyzatory, może amortyzatory już nie mają odpowiednich właściwości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Robione były tylko sprężyny reszta była okej z tego co pamiętam przód mimo pękniętej sprężyny wychodził 83%tyl 80% więc postanowiłem wymienić tylko sprężyny z przodu auto jak nacisne lekko się buja tzn jak zapre się o dach samochodu pokolysze nim to kiwa się trochę tylko wydaje mi się że przez opony bo opony zimowe miękkie i może dlatego 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś nie rozumiem

15 godzin temu, Danielcorsac napisał:

jak ściągała tak ściąga dalej w prawo

 

15 godzin temu, Danielcorsac napisał:

kierownicę jeszcze bardziej trzeba czytać w prawo żeby auto jechało prosto

 

To w końcu w którą stronę ściąga?

Jeżeli ściąga w prawo to kierownicę trzeba ciągnąć w lewo i odwrotnie

A do tego sprawdziłbym historię auta czy nie było bite

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Czyli nikt nic narazie nie wie szkoda no nic pojadę na te szarpaki znowu pojadę do innego piasta zobaczę co powiedzą i przy okazji zrobię 3d przynajmniej spróbuję 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Adam ...

Tak jak wyżej napisane samochód ściąga w prawą stronę w kierunku pobocza . Przy okazji kierownice trzeba czytać w prawą stronę żeby jechać na w prost mało tego jak jedzie zemną więcej osób ciężar samochodu jest większy to kierownice trzeba trzymać jeszcze bardziej w prawo żeby samochód jechał prosto .

Samochód jeździ w prawo powiedzmy w jednakowym stopniu czy sam jadę czy nie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zaskoczył mnie ten dziwny objaw.

Rozumiem że kierownica przy jeździe na wprost jest przekręcona w prawo?

 

 

 

 

 

Trzeba sprawdzić w programie diagnostycznym jakie jest ustawienie zerowe czujnika skrętu.

Potem sprawdzić jak są ustawione koła przednie.

Pytanie które koło jest skręcone w prawo

 

Coś mi się zdaje że ktoś grzebał przy kolumnie  lub spaprał wymianę przekładni kierowniczej

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności