adam1954 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 6 minut temu, Misako napisał: Ale dlaczego silnik pracuje nierówno tak jakby pracował tylko na 3 cylindry? I dlaczego rano przy uruchamianiu wszystko jest ok a po przejechaniu jakiejś odległości nagle dymi i dużo więcej spala Nie niszcz auta i podjedź na diagnostykę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94422-dymienie-i-nier%C3%B3wn%C4%85-praca-silnika/page/2/#findComment-748941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Robisz podstawowy błąd. Domniemam że masz zapchany DPF. Zapalasz rano auto i ruszasz nagrzewa się silnik i rozpoczyna się proces wypalania. Podnoszą się obrotu i zwiększa spalanie chwilowe. A Ty zamiast jechać tak aby zakończyć proces wypalania stajesz i odpinasz wtryskiwacz, co przerywa proces wypalania i zapewne mocniej zapycha filtr. Masz elm to ściągnij apke do DPF i się wyjasni, i nie pomagasz w ten sposób silnikowi tylko wstawiasz mu jeszcze bardziej w du.. sprawdź jaki masz stan oleju. Raczej tak w trybie pilnym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94422-dymienie-i-nier%C3%B3wn%C4%85-praca-silnika/page/2/#findComment-748942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Ano widać niektórzy prawko w chipsach dostali......   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94422-dymienie-i-nier%C3%B3wn%C4%85-praca-silnika/page/2/#findComment-748947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Miałem Vectrę C, 1.9CDTI 120KM i przy wypalaniu DPFa wchodzą wyższe obroty, nawet widać to na jałowym, może podnoszą się o 100-200rpm. Silnik może wtedy się trząść, spalanie wtedy skacze 15-29L, jeśli zauważyłem po pracy silnika i spalaniu to nie gasiłem auta a możliwie jechałem na szybszą trasę, jak nie było możliwości to 2-3 bieg przy 3000rpm, jazda w zależności od wypalania 10-20min, jakoś wypalał się co drugi bak. Jak będziesz tak odpinał wtyczki od wtrysków na odpalonym silniku to tylko biedy sobie narobisz. Pamiętaj, że żadnych czujników/odbiorników nie odpina się podczas pracy silnika, szwagier wyjął kostkę od filtra z aktywnym węglem i zaraz jechał na adaptację przepustnicy, dopiero po czasie przyznał się co zrobił...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94422-dymienie-i-nier%C3%B3wn%C4%85-praca-silnika/page/2/#findComment-748978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.