adam1954 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 6 minut temu, Misako napisał: Ale dlaczego silnik pracuje nierówno tak jakby pracował tylko na 3 cylindry? I dlaczego rano przy uruchamianiu wszystko jest ok a po przejechaniu jakiejś odległości nagle dymi i dużo więcej spala Nie niszcz auta i podjedź na diagnostykę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Robisz podstawowy błąd. Domniemam że masz zapchany DPF. Zapalasz rano auto i ruszasz nagrzewa się silnik i rozpoczyna się proces wypalania. Podnoszą się obrotu i zwiększa spalanie chwilowe. A Ty zamiast jechać tak aby zakończyć proces wypalania stajesz i odpinasz wtryskiwacz, co przerywa proces wypalania i zapewne mocniej zapycha filtr. Masz elm to ściągnij apke do DPF i się wyjasni, i nie pomagasz w ten sposób silnikowi tylko wstawiasz mu jeszcze bardziej w du.. sprawdź jaki masz stan oleju. Raczej tak w trybie pilnym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Ano widać niektórzy prawko w chipsach dostali......   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Miałem Vectrę C, 1.9CDTI 120KM i przy wypalaniu DPFa wchodzą wyższe obroty, nawet widać to na jałowym, może podnoszą się o 100-200rpm. Silnik może wtedy się trząść, spalanie wtedy skacze 15-29L, jeśli zauważyłem po pracy silnika i spalaniu to nie gasiłem auta a możliwie jechałem na szybszą trasę, jak nie było możliwości to 2-3 bieg przy 3000rpm, jazda w zależności od wypalania 10-20min, jakoś wypalał się co drugi bak. Jak będziesz tak odpinał wtyczki od wtrysków na odpalonym silniku to tylko biedy sobie narobisz. Pamiętaj, że żadnych czujników/odbiorników nie odpina się podczas pracy silnika, szwagier wyjął kostkę od filtra z aktywnym węglem i zaraz jechał na adaptację przepustnicy, dopiero po czasie przyznał się co zrobił...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.