Skocz do zawartości

Wymiana radia


mariodudi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie oświeci się nic, bo jest sterowane CANem.

Problem jest taki, że nawet wylogowane radio nie zadziała w innym aucie. Powinno się włączyć z komunikatem "zabezpieczenie antykradzieżowe" i nie działać. Ale włączyć się powinno. I nie da się go zalogować do drugiego auta, to nie jest Astra H...

Coś jest spsute w tym zestawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokopałem się do maila gdy chciałem u siebie zmieniać cd400 na inne , wiązki trzeba przerobić zalogowanie innego radia jest możliwe z tego co pisał gość który się tym zajmuje . Chyba że walił bambuko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Marcin 83 napisał:

zalogowanie innego radia jest możliwe z tego co pisał gość który się tym zajmuje . Chyba że walił bambuko

Owszem, są magicy specjaliści. Klonują ID ze starego, kombinują z EEPROMem nowego i za pomocą programatora są w stanie uruchomić takie radio.

Standardowe narzędzia nawet na poziomie ASO czyli MDI nie są w stanie tego rozwiązać.

1 godzinę temu, mariodudi napisał:

Co proponujecię zamontować 

Chińczyka na androidzie bez problemu każdego da się zamontować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200- 400  "zalogowanie " rozeszło sie o terminologię , bo to rzeczywiście nie ma nic wspólnego z logowaniem , a mieszanie w epromie .

Zabieraj  chine na androidzie , tylko patrz żeby był w miarę świeży android , navi jakie chcesz , aplikacje jakie chcesz , i pozbędziesz się tego miliona przycisków na kokpicie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Marcin 83 napisał:

to rzeczywiście nie ma nic wspólnego z logowaniem , a mieszanie w epromie .

Zgadza się. Operacja polega na oszukaniu samochodu. Każdy sterownik (radio też jest sterownikiem) ma swój ID w aucie pracując w sieci CAN. Aby wszystko funkcjonowało poprawnie, ID wszystkich sterowników muszą się zgadzać. Jeśli znajdzie się sterownik z niepoprawnym ID, to reszta nie będzie chciała z nim współpracować, skutkiem czego nie będzie ten sterownik działał. Edycja EEPROMu radia pozwala na zmianę ID w nowym radiu, przypisanie mu VINu obecnego auta oraz ID oryginalnego radia i spowodowanie, że inne sterowniki będą myśleć, że mają do czynienia ciągle z tym samym, a nie z nowym radiem.

W wypadku chinola nie potrzebuje on do poprawnej pracy CAN - może jedynie jeśli chodzi o sterowanie z kierownicy, ale emulator CAN dobrze sobie z tym radzi. Inne sterowniki będą działać, tylko po prostu przestaną widzieć stare radio, które zostało wymontowane. W wypadku diagnostyki auta będzie widoczna informacja o braku komunikacji ze sterownikiem multimediów czyli radia - bo go nie ma. Wszystko inne będzie działać poprawnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie działa wyłączenie kontroli trakcji , ale to z powodu że nie było nawet wtyczki do tego w chiniolu , a tak wszystko lata , 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności