Skocz do zawartości

Elektryczne szyby.


Gość t0mall

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Schemat elektryki szybek.

Dla zainteresowanych mogę przesłać

opisy styków i procedur sprawdzania poprawności działania.

 

Dołączona grafika]Schemat - Diagram okablowania str 1

 

Dołączona grafika]Schemat - Diagram okablowania str 2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No i znów stał się cud :)

Szybki z powrotem działają jak należy.

I to bez niczyjej ingerencji.

No co za niesamowity samochód mi się trafił :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i znów stał się cud :/

Szybki z powrotem działają jak należy.

I to bez niczyjej ingerencji.

No co za niesamowity samochód mi się trafił ;p

Eeee to nie żaden cód.

Sintra dysponuje najnowszą technologią z XXII wieku.

Podobno moduł autonaprawy nie działa tylko na elementy wykonane ze szkła

i na sinik :):):lol::lol:

 

oraz głupotę kierującego :lol::lol::lol::)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No i znów stał się cud :)

Szybki z powrotem działają jak należy.

I to bez niczyjej ingerencji.

No co za niesamowity samochód mi się trafił :evil:

Witam, mam podobne zachowanie, ale u mnie jest zauważalna prawidlowość, że szyba działa skokowo, kiedy robi się cieplej. Według mnie to szyba delikatnie klinuje się w prowadnicach. Na szczęście w moim przypadku w miarę używania jest coraz lepiej, tzn przedtem działała skokowo przy +15 a teraz jak się mocno nagrzeje na słońcu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w moim przypadku szyba wogóle się nie podnosiła.

Nie było nawet słychać reakcji silniczna.

Specyficznego klikania.

Ale na szczęście już wszystko się samo naprawiło :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a u mnie kapota mechanior ogladal i powiedzial ze caly mechanizm jest mocno zuzyty

 

generalnie jak opuszcze kilka cm to podniesienie sie z powrotem

jednak po opuszczeniu calosci nie podnosi sie do maxa i wszystko staje dopiero po uplywie czasu jestem wstanie doklikac ewentualnie trzeba sobie pomoc reka :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To zmień mechanika to naprawde dobra rada , tam się nic nie zużywa , tylko smar.

Trzeba niestety wybudować ten cały mechanizm , rozmontować , wymyc w nafcie lub ropie ,

kupić tube smaru np.w Praktikerze za 11zl i to nasmarowac i bedzie działało.

Trzeba jeszcze rozebrać silnik i nasmarować na górnej panewce.

Twojemu mechanikowi poprostu niechce sie tego rozebrać bo robocizna jest niewymierna do straconego czasu. Mnie to zajeło trzy dni ale mechanizm dziala lepiej niz fabryczny, nawet pomalowalem sobie krzyzak bo lekko zardzewial. Trzeba tez wyregulowac prowadnice tą od strony zawiasów w drzwiach.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

posluchaj tego co napisal Baki, zmien mechanika....

co do akumulatorow, nie ma potrzeby kupowania orginalnych, za polowe ceny kupicie z klemami z gory, wystarczy przerobic klemy, jezeli ktos nie wierzy, przesle fotki - polowa kasy, prawie :lol:

co do poduszek: rzeczywiscie czesta usterka to fotele, czy to pasazera, czy kierowcy, ale nie same kostki, czesto sprawdzamy jak nasze fotele obracaja sie do tylu i dochodzi do przerwania kabli, po prawidlowym naprawieniu usterki poduszka skasuje sie, ale nie poprzez zapiecie pasow pasazera, wymaga tego kilku krotne prawidlowe uruchomienie sie systemu, czyli jezeli usterka zostala usunieta, to po kilku odpaleniach naszego auta poduszka gasnie, i co? krzyczymy cud (na kiju) a tak nie jest, tak ma nasz opel ! prawidlowe odpalenie powoduje kasowanie bledow -100PLN w kieszeni, he he

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

SZEKIR dzięki za wyprowadzenie z błędu.

 

Jakby nie było , jedni sie znają na prowadzeniu auto

a inni sie znają na autach :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

U mnie też ostatnio pojawił się problem z podnoszeniem szyby kierowcy.

Wcześniej po dłuższym przytrzymaniu przycisku sama sie domykała a teraz żeby to zrobić muszę cały czas trzymać przycisk. Szyba od pasażera działa normalnie.

Jaka może być tego przyczyna?

Czy da się to jakoś naprawić czy trzeba poczekać na kolejny "cud" aż samo się zreperuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności