Skocz do zawartości

Gość kazimierz43zw

Rekomendowane odpowiedzi

Sęk w tym, że po rozłączeniu i połączeniu klem na aku, auto wróciło do sprawności i odpala. Trochę dziwne rozwiązanie (rozpinanie akumulatora) jeśli chodzi o luźne styki na kostce, przecież jej nie dotykam, więc na chłopski rozum luźne styki pozostają dalej luźne, a co ma do tego akumulator?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to ma sens. Niepokoi mnie ostatnio wyłapany błąd immobilizera na komputerze, reset klem nie pomógł tylko zapasowy kluczyk. Objawy kontrolek i kręcenie rozrusznika to samo co dzisiaj. Teraz zapasowy kluczyk nie pomaga. Jutro pojadę na komputer i dam znać co wyskoczyło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Po sprawdzeniu na komputerku okazało się, że aktywny był tylko i wyłącznie błąd P1616. Informacja z komputera to błąd identyfikacji pojazdu mający związek z immobilizerem. Czy tu nadal chodzi o kostkę pod zegarami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności