Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Brak mocy po przekroczeniu 180km/h

brak mocy błąd powyżej 180km/h

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5472 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 06 wrzesień 2014 - 07:00

na 90 % problem z doladowaniem turbiny. stawiam na zapieczona troszke geometrie. 

Zrob test i wbij ostatni bieg pryz predkosci powiedzmy 90 km/h i wtedy pedal do podlogi to zapewne zmuli auto szybciej jak osiagniecie tych 180 km/h. Jesli tak bedzie to odrazu ci mowie turbo na stół i geometria do wyczyszczenia. Wątpie zeby w aso ci za 350 eur w niemcowni wyciagali suszare i ja czyscili. Cos tam pewnie posprawdzali ale to nic nie da bo jesli geo chodzi jako tako to pryz testach bedzie okej ale jazda na wysokuch biegach z duza predkoscia wymaga mega precyzli w wysterowaniu elektrozaworka i geo. Tu sie pojawia problem bo tu sterowanie jest bardzo czule po chyba 3 procenty jak dobrze kojażę. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   Ramay Jacek

Ramay Jacek
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 CDTI 130 KM
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 wrzesień 2015 - 15:56

Mam ten sam problem co trzcina 4 z tym, że brak mocy mam przy przekroczeniu prędkości 110-120 km/h. Na op-comie odczytałem 4 błędy:

P0299-00 niskie ciśnienie doładowania,

P03A3-00  2 cylinder obwód czujnika ciśnienia błędny,

P03A6-02  2 cylinder zbyt niskie ciśnienie,

P1325-02  wydajność koło położenia wału korbowego Reluctor

i po wykasowaniu było wszystko ok czyli moc wróciła ale do czasu. Wyjechałem w trasę i po przekroczeniu 120 km/h  pojawił się komunikat awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. I na jaką przyczynę stawiacie ?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   grzes08

grzes08
  • Forumowicz
  • 1720 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Model:Opel Meriva B
  • Silnik:A 1.7 DTS 130 KM
  • Nadwozie:Van
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 wrzesień 2015 - 07:11

po wykasowaniu było wszystko ok czyli moc wróciła ale do czasu. Wyjechałem w trasę i po przekroczeniu 120 km/h pojawił się komunikat awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. I na jaką przyczynę stawiacie ?
trzeba badać .. tu nie ma wróżek .. zaczynasz od najprostszych rzeczy:

- sprawdź jak zachwuje sie siłownik podczas przegazówki, czy sie rusza (powinny być delikatne ruchy)

- sprawdź czy na przewodach powierza doładowywujacego za turbiną nie ma peknięcia

- sprawdź szczelnośc przewodów podciśnieniowych do siłownika

- sprawdź szczelność przewodów podciśnieniowych do zaworu sterowania

- sprawdź wartość podciśnienia przed turbiną

- sprawdź wartośc podciśnienia przed zaworem (czyli ile daje pompa .. mozna porównać z wartością przy samy króćcu)

- sprawdź pompka podciśnieniową szczelnośc siłownika

- sprawdź czy sie on rusza płynnie w całym zakresie

jezeli na powyższym nic nie znajdziesz to trzeba wykonac jazde z nagrać parametry ile tego brakuje ..

 

jezeli powyższe nic nie wykaże .. to ja stawiam na zawór sterowania.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   Ramay Jacek

Ramay Jacek
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 CDTI 130 KM
  • Nadwozie:HB
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 wrzesień 2015 - 11:15

trzeba badać .. tu nie ma wróżek .. zaczynasz od najprostszych rzeczy:

- sprawdź jak zachwuje sie siłownik podczas przegazówki, czy sie rusza (powinny być delikatne ruchy)

- sprawdź czy na przewodach powierza doładowywujacego za turbiną nie ma peknięcia

- sprawdź szczelnośc przewodów podciśnieniowych do siłownika

- sprawdź szczelność przewodów podciśnieniowych do zaworu sterowania

- sprawdź wartość podciśnienia przed turbiną

- sprawdź wartośc podciśnienia przed zaworem (czyli ile daje pompa .. mozna porównać z wartością przy samy króćcu)

- sprawdź pompka podciśnieniową szczelnośc siłownika

- sprawdź czy sie on rusza płynnie w całym zakresie

jezeli na powyższym nic nie znajdziesz to trzeba wykonac jazde z nagrać parametry ile tego brakuje ..

 

jezeli powyższe nic nie wykaże .. to ja stawiam na zawór sterowania.

 

Dzięki grzes08 za podpowiedź. Zaraz zabieram się do diagnostyki.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   Tomeek

Tomeek
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 07 listopad 2015 - 11:12

Dokładnie. Kolega już przy blisko 160 km/h ma podobny problem i cały czas z nim walczy.

 

-----

rozwój osobisty
tworzenie stron
dombezagenta.pl
 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   grzes08

grzes08
  • Forumowicz
  • 1720 postów
  • LokalizacjaGliwice
  • Model:Opel Meriva B
  • Silnik:A 1.7 DTS 130 KM
  • Nadwozie:Van
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 listopad 2015 - 14:04

i jaki jest wynik??


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: brak mocy, błąd, powyżej 180km/h