Skocz do zawartości

CORSA D wyciek płynu


Gość 90tomash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na przegladzie auta mechanik zauważył wyciek płynu, hmm w okolicy nad miska olejaowa, gdzies koło koła pasowego, jak pytałem w ASO mowili ze do wymiany jest zimering i ewentualnie flansza.. i ze trzeba to zrobic bo plyn moze dostac sie do oleeju chyba czy jakos tak.

jako ze auto nie moje, własciciel zawiozłdo jakiegoś "fachowca" i ten stwierdził, ze nie trzeba nic wymienić bo "OPLE sie po prostu pocą".,.

 

czy ktos kojarzy o co moze chodzić i kto ma w tym racje ?????

sprawa dotyczy silnika A14XER (101 KM 1.4 2010 ROK), CORSA D.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ubywa płynu trzeba zlokalizować miejsce wycieku.Jeżeli masz zlokalizowane to trzeba uszczelnić choćby po to aby ta nieszczelność w najmniej spodziewanym momencie nie przerodziła się w dziurę którą wyleje się cały płyn i masz zatarcie silnika.

Ale cóż jeżeli właściciel jeździ to takich mechaników?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wg Twojej wiedzy to co to może być ? Tak wiem że nie widziałeś tego ... Janjak to widzialem to wydaje mi się że ciekło właśnie z okolicy flanszy przy kole pasowym ale kurde no jak "mechanik" może powiedzieć że tam nie ma nic do zrobienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo trzeba jechać do innego kumatego mechanika - może to być padaczka pompy wody która w tym silniku jest powyżej - bynajmniej tak mi się wydaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mechanik mówił o zimerze to może to być uszczelnienie pompy wody.A flansza to pewnie to połączenie rury na śruby z dołu po lewej

5adefb91c4d6eb38.jpeg

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie o to chodzi, niestety na ymiane musze jeszcze poczekac bo ten własciwy mechanik ma duzo roboty, az wkurw bierze ze sa tacy wymieniacze którzy majatakie teorie jak ta ktora opisałem na wstepie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił sie taki kłopot,że po wizycie u tych kowali z okolic paska, alternatora abo rozrzadu (lewa strona w silniku stojac przed autem) silnik możnaby powiedzieć, ze wyje na obrotach od 3k w góre, taki dzwiek po prostu wycia czy pisku.

jestem niemal pewny ze ma to zwiazek z tym ze oni grzebali przeciez w tych okolicach i stwierdzili ze nie ma potrzeby nic wymienic.

czy to moze byc zimmering ?????

 

dodatkowo mieli zalozyc gumki na amortyzatory by jednej nie bylo i teraz jak ruszam autem to jest taki dzwiek jakby nie wiem albo hamulce trzymały albo cos blokowało, poka cosciagle. no zj***** wszystko.

corsa d 1.4 101KM 154 TYS przebieg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności