Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nieprawda. Navi taka, jak T&C, CD70NAVI, DVD90NAVI owszem - mają mapy na płytach lub kartach SD. Ale chińczyki mają mapy google i do działania potrzebują internetu, żeby pobierać nowe mapy w miarę przemieszczania się. GPS potrzebny jest do określenia lokalizacji, ale mapy nie biorą się z pyłu kosmicznego i trzeba je pobrać.
    2 punkty
  2. Tak więc kolejne cenne info mam . Wtyczka X79 parkpilota ma obwód zamknięty na pinach 12 i 26 ( kabel koloru szarego ) Ta opcja jest wtedy gdy nie mamy haka i jest otwarta gdy jest hak Drugie info to jak sprawdzić czy czujniki są sprawne . Po prostu multimetr w dłoń i przy podłączonym zasilaniu i masie na parkpilot mierzymy w X78 prąd miedzy masą a pinem sygnałowym każdego czujnika . Napiecie powinmo być około 7.5 V przy sprawnym czujniku . U mnie na jednym czujniku było 0.5 V więc mam walnięty i czekam aż mi nowe czujniki przyjdą z alie... Na koniec jak już rozwiąże wszelkie zagadki z parkpilotem to zrobię opis co i jak z wyjaśnieniem oznaczeń w tis i tym co wiem na temat monitorowania tego układu przez sterownik
    2 punkty
  3. Pisałem o zderzaku wcześniej😀 Ale mio to gratulacie 😁
    2 punkty
  4. No cóż wg schematu 12 kabli wychodzi z drugiej wtyczki i u mnie jest owe 12 kabli . Jest R30 opisany jako coding resistor i wtyczka do ustawiania głośności x84 Czyli mój komplet jest kompletny. Jeśli nie koduje się go po can to musi podawać dźwiękowo kody usterek i jedno co jest zbędne w takim systemie to oddzielne kable sygnałowe na czujniki skoro nie ma wizualizacji. Znajdę natchnienie i czas to biore soeza zdedzak i otwory pod koszyczki
    2 punkty
  5. Miałem dokładnie taki sam problem, z dopuszczalnych 250tys cząstek stałych w spalinach miałem ponad milion na wydruku w dekrze, u mnie winna była sonda lambda
    1 punkt
  6. Wiem, do czego jest przycisk, RDS AF. W Radiach, które miałem niededykowane do samochodu, nigdy to poprawnie nie działało.Ale jest to moja osobista opinia do niededykowanych radyjek do danych autek. Nie to, że krytykuję, że jest do bani radyjko. Jestem zwolennikiem oryginałów. Niech dobrze ci się sprawuje.
    1 punkt
  7. Radio nie będzie działało poprawnie, obojętnie gdzie będziesz. Navi będzie, bo idzie po sieci telefonu. Nie oryginalne radia dodawane w autach gubię częstotliwości, tak jest zawsze. Jeżdżąc wkoło komina, ustawisz jedną silna stacje i będzie grało. Sytuacja się zmieni, jak ruszysz gdziekolwiek w trasę po Polsce. Tak jak kolega ja 37. To jest porażka, ja jadąc z Bieszczad, do łodzi przestrajałem radio tyle razy, że wróciłem do słabiutkiego cd 30 mp3. Dlatego nie chcę innego niż oryginał, jakie by nie było. Toporne nieestetyczne kanciaste, ale gra I nic nie muszę dostrajać.
    1 punkt
  8. Uszczelka pod pompą oleju. Zalecane jest dokładne wypłukanie układu chłodzenia i w wypadku rozmięknięcia przewodów wodnych natychmiastową ich wymianę.
    1 punkt
  9. No i te 275zł.... na pewno bedzie działać........ U Kasi za 700 tez nie działało, jak trzeba...... Porządny chińczyk zaczyna się od 1k PLN.
    1 punkt
  10. Oj Navia , Navia .... Pamiętam jak dziś gdy na mnie psy wieszałaś jak polecałem chinczyki zamiast oryginalnych
    1 punkt
  11. Może na benzynie pracuje na wszystkie 6 cylindrów, a na gazie tylko na cztery?
    1 punkt
  12. Możesz spróbować, jest to 50 na 50. Każdy chinol powyżej 1,67 do Badziewie. Nie pamiętam, ale z licznika powinieneś go wyciągnąć.
    1 punkt
  13. Wykręć sondę z kata, będzie głośniej, ale zobaczysz czy autko jedzie żwawiej.
    1 punkt
  14. Niedostępna gdziekolwiek. Jest to tzw. backorder. Popyt jest większy niż podaż, czas oczekiwania może wynieść nawet 6 miesięcy. Taka sama sytuacja jest z innymi popularnymi częściami - pompa oleju do 2,0 turbo benzyna w Insignii, pokrywa zaworów w 1,7cdti... Problem polega na tym, że ZANIM żabojady kupiły GM, problem był tylko z ciulaniem ludzi, czyli oszukiwaniem na każdym możliwym kroku w wypadku gwarancji. Odkąd PSA kupiło Opla, powstał ogromny problem z dostępnością części do modeli, które wyszły z produkcji 3, 4 czy 5 lat wstecz. Rola dealera jest taka, że olewa klienta. Jeśli części są niedostępne a auto ma gwarancję (flexcare obowiązuje 4 lata) to klientowi powinno się wydać samochód zastępczy, bo z winy producenta samochód nie może być naprawiony. Tymczasem klienta zostawia się samemu sobie i ma się go w dupie. Gdyby każde ASO wydawało auta zastępcze, a potem nawet sądownie domagało się zwrotu kosztów (bo w prostej linii jest to zgodne z zasadami napraw gwarancyjnych) to sytuacja by się zmieniła. Dealerzy boją się upominać o swoje i nawet nie próbują zmienić tego stanu rzeczy choć mają taki obowiązek. Co zamożniejsi lub mądrzejsi klienci wynajmują samochody i kładą faktury do zapłaty za wynajem, oczywiście nic nie dostają. Potem sprawa trafia do sądu i tu już sąd klepie korzystny dla klienta wyrok, ale niestety trwa to nawet 2 lata. To kutas, który z ramienia centrali GM rozlicza gwarancje regionalnie. Czyli raz na jakiś czas przyjeżdża do ASO i sprawdza zlecenia gwarancyjne, części wyjęte w ramach naprawy, ocenia i akceptuje. W wypadku grubszych robót dealer nie ma prawa samodzielnie podjąć się naprawy pomimo, że nawet w ramach akcji serwisowej jest ona na bieżąco robiona. Musi być zgoda. Każda grubsza robota czyli droższa, musi przejść przez ręce kutasa i wymaga jego akceptacji. Nie jest ważne, czy to auto dzień po gwarancji się rozleci czy pojeździ. Ma być tak jak chce kutas a nie tak, jak powinno się to zrobić zgodnie z procedurą naprawczą wynikającą z instrukcji serwisowej. Kutas jest drugi po bogu. Kutas podważa decyzje i zgody wydane przez centralę GM. Kutas nie jest zainteresowany faktami wynikającymi z dokumentacji technicznej, zaleceń producenta, stanem prawnym - on zawsze ma swoje zdanie. Jest po prostu kutasem.
    1 punkt
  15. Pisze sam do siebie wiem dziś chyba nastąpił przełom Sondy ożyły 2 pracuja w zakresie 0.1v do 0.9 i mieszanka sie zmienia z ubogiej na bogata na wolnych obrotach(jałowym) Co zrobiłem ?. Wypiełem kompa od lpg i porobiłem zwory na wtryskach we wtyczce od kompa gazowego (czyli zasymulowałem prace silnika tak jak w orginale np pb) I skasowałem wartości przepustnicy w opcomie odpiełem kleme - na 20 min podpiełem auto odpaliłem wykasowałem błedy bo wyskoczyły od przepustnicy i od tego czasu sondy żyją wcześniej stały w miejscu nie wiem czy to wina przepustnicy czy sterownika lpg ... takie jaja miałem z nim może komuś sie przyda pojezdze na pb dam znać po 200 km
    1 punkt
  16. Ogarnięte. Jednak padła kamera. Zanim podłączone było najpierw sprawdzane czy to nie wina kabla. Ale łatwo nie było. Udało się zdjąć zderzak. Urwana śruba przy lewym nadkolu. Bez zdjęcia nie było by możliwe zwłaszcza że mam tam belkę od haka. Wyjęta guma z kablami i przeciągnięta nowa wiązka z paczki. Działa. Zapomniałam foli zdjąć z kamerki 😁
    1 punkt
  17. Na taki przebieg / 230000/, sprawdziłbym kompresie w cylindrach, i katalizator czy nie jest zapchany. A czy pobiera olej ?
    1 punkt
  18. Witam. Mechanik dodał zawór zwrotny . I wymianie 2 I 3 wtrysk. I problem znikną. Co ciekawe wtryski były sprawdzane w zakładzie i mają jeszcze gwarancję ale coś z nimi nie tak widocznie.
    1 punkt
  19. Jak kupiłeś cały zestaw oryginalny ,to teraz tylko go zamontować. Tu masz opis kolorów,gdzie który kabelek do którego czujnika. Chyba,że masz zestaw kompletny,razem z okablowaniem,to zamontuj wg. schematu z Tisa. Zresztą parę postów wcześniej kolega zamieścił opis z Tisa. Jak nie masz wtyczki gotowej fabrycznie za prawym plastikowym bokiem w bagażniku,to po prostu ciągniesz masę(na schemacie brązowy kabel do pinu 10 wtyczki trzypinowej). A plus bierzesz z kabelka żarówki cofania(kabelek biało-czarny w wiązce lampy tylnej i wpinasz go po pinu 18 wtyczki tej 9-cio pionowej. Tak jak napisał Mery 11- to osobny moduł,nie ma nic wspólnego z BCM. Meriva A to proste auto...
    1 punkt
  20. No moim zdaniem to niestety za mało. Łatwo jest popełnić błąd, a sterownik po regeneracji to 1000+, więc doświadczenia słono mogą kosztować. Przede wszystkim najpierw należy to zdiagnozować, bo w wielu wypadkach problemem jest okablowanie komory silnika a nie sam sterownik. Moim zdaniem powinien pojechać do kogoś, kto to ogarnia, bo ten układ jest wredny, debilnie skonstruowany i bardzo wrażliwy na popełnione błędy.
    1 punkt
  21. Może wtyczka z przycisków multifunkcji jest nie podłączona? Da się to sprawdzić opcomem podczas podglądu danych.
    1 punkt
  22. Są, Grundigi PY mają 3 linie. Minus, Nie podłączy się kamery, czyli Video. Wiem bo mam tak iw zapasie okazyjnie kupiony we Włoszech .
    1 punkt
  23. To ja tak.... Od VC nie pasuje do ZB ani do AH. Czemu? Oprogramowanie - nie wszystko działa. To, że u Was sie zmieści to nie znaczy, że bedzie wsio ok.
    1 punkt
  24. Dzień dobry, cześć! Jeżdżę Corsą F (rocznik 2021) 100KM benzyna. Nie było przy rejestracji do wyboru jeszcze wersji F więc zaznaczyłem E Samochód geneealnie OK, ale mam od pewnego czasu pewien problem nietypowy z nim, stąd założylem konto tutaj, ale problem opisuję w odpowiednim temacie. Raz jeszcze cześć!
    1 punkt
  25. Ten wyświetlacz jest normalny. Klimatronika można zlikwidować w opcjach programowania. Trzy linie będą wtedy, kiedy będzie radio większe niż cd 30, może byś cd 40,50, 60,70, Jeśli jest radio cd 30. Nigdy nie będzie Trzech linii. W opcji programowania idzie wszystko ustawić. Trzy linie są w kolorowych Grundingach KW, w simensach KW nie ma. Tak że z wyświetlaczem jest wszystko ok,wystarczy zmiana radia i dobra konfiguracja.
    1 punkt
  26. Polecam icar2 lub icar3 . program scan my opel.
    1 punkt
  27. Dzień dobry, podłączam się do tematu, u mnie na chłodnicy patrząc na auto od przodu jest plastikowa śruba/korek po prawej stronie na prawej krawędzi chłodnicy. Po otwarciu maski jest do tego normalny dostęp. Czy po dolewce warto to odkręcić? Wygląda na odpowietrznik.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności