Skocz do zawartości

przednie wycieraczki sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Chyba jest wspólny bezpiecznik "nr 10" w kabinie (25A) - wspólny dla wycieraczek. Innego chyba nie ma.

A w module silnika wycieraczek wszystko masz ok? i manetkę sprawną?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Patricos87

Panie i Panowie, to co tu jest napisane to dla mnie magia... Czy moze mi ktos pomoc i opisac jak uposledzonemu? Mam wielki problem z wycieraczkami odkad kupilem auto. W tym miesiacu juz wymienilem trzy pary wycieraczek poniewaz wracajac na dol zaczaly sie krzyzowac i haczyc o siebie, kupilem wycieraczki metalowe to sie polamaly, aero tym bardziej. Problem w tym ze zaczely mi sie krzyzowac i haczyc o siebie, pozniej przestaly mi sie chowac po wylaczeniu, pozniej zostawaly w pozycji pionowej czyli na maxa wychylone, a teraz chodza raz tak, raz tak, i albo sie nie chowaja, albo zostaja w pionie... Bylem u mechanikow, rozkrecali ramiona, patrzeli na mechanizm, niby wszystko jest ok, ustawili tak aby jako tako chodzily, nie wadzily o siebie i rozlozyli lapy zostawiajac mnie z problemem... Prosze o pomoc. Wedlug mechaniorow to albo silnik, albo jakis przekaznik albo wlacznik... Prosze o pomoc...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Patricos - niestety musisz chyba poczytać od początku.

Myślę że najpierw trzeba ustawić silnik i mimośród, dopiero ramiona z piórami.

Na 11 stronie (i dalej) Jacek odświeżył fotki do tematu więc jest z czym porównywać.

Raczej na pewno "magicy" źle ustawili ramiona dlatego te o siebie zaczepiają.

Odkręć najpierw mimośród od mechanizmu ( przegub kulowy na mimośrodzie klucz 8mm) i ustaw pozycje startową mimośrodu (fotka Kacpra z 2004r). Zwróć uwagę czy wszystko jest tak ustawione u ciebie jak na fotkach.

Odkręć ramiona z osiek i dopiero przykręć jak założysz mechanizm na przegub mimośrodu.

Dobrze by było gdybyś wkleił fotki swojego mechanizmu - pokazalibyśmy ci gdzie jest błąd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw prawidłowo mechanizm i będzie dobrze,

Włącz najpierw wycieraczki przy odkręconych ramionach a po wyłączeniu ustaw mechanizm według fotek które znajdziesz w tym temacie na wcześniejszych stronach.

Przed przykręceniem ramion włącz i wyłącz wycieraczki oraz sprawdź czy mechanizm jest w takiej samej pozycji jak prze ustawieniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opowiem wam o fajnej sytuacji na mrozie . Moje wycieraczki zatrzymywały się po bokach ,tak jakby otwarte ,nie zauważyłem niepokojących objawów wiec dałem spokój .Jak przyszło ocieplenie wszystko wróciło do normy .Chowają się pod klapą ;) .Eh te sintry głowa mała .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności