Gość szekir Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 A tak dorzucę od siebie takie pytanko, a raczej małą dygresję. Nie było by bardziej fachowo założyć przekaźniki pod skrzynką z bezpiecznikami i wpiąć się ładnie w instalację od przełacznika, a do zasilania wykorzystać plus po zapłonie? Ja u siebie wykorzystałem dodatkowo chyba wolne gniazda na bezpieczniki, dodatkowo przekaźniki i bezpieczniki zostają w kabinie-miejscu o mniejszej wilgotności... ale to może tylko u mnie tak działa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MironRc Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Zrobilem;)nie wiem jak to bedzie wygladalo musze soe w nocy przejechac.z ciekawostek dodam ze wyskakuje blad przednich swiatel teraz,no.ale cos.za cos;)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Nie było by bardziej fachowo założyć przekaźniki pod skrzynką z bezpiecznikami Też o tym myślałem ale poszedłem na skróty. Na wiosnę pewnie wrócę do tego pomysłu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Że miałem dziś trochę czasu, chęci i możliwości, postanowiłem zrobić mały test żarówek: Po prawej stara żarówka, po lewej nowe: I efekty na ścianie. Niestety trochę przekłamane, bo ściana była jasnobeżowa. Philipsy zamiast niebieskie zrobiły się fioletowe, a Osramy zamiast białe były lekko żółte. Mój wybór padł na ostatnie żarówki :-) Edytowane 30 Lipca 2014 przez mirekhood   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Samanek Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam. Podłączę się do tematu. Wykonałem nowe zasilanie świateł w/g Waszych wskazówek. Zakupiłem 4 przekaźniki 541, 4 podstawki pod przekaźniki, 16 standardowych konektorków, po 7m przewodów 1,5mm2 i 2,5mm2, po sztuce koszulek termokurczliwych w dwóch rozmiarach, 4 wodoodporne gniazda bezpieczników z wyprowadzonymi przewodami, 4 bezpieczniki 10A, 4 większe konektory okrągłe takie pod śrubę i 4-pak harnasia Koszt materiałów 110zł łącznie z piwem w promocyjnej cenie(kupowane w sklepie motoryzacyjnym, na Allegro pewnie taniej) Czas operacyjny 4h EFEKT REWELACYJNY Napięcie na żarówkach przed 11,2V po 13,8V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 To się cieszę, że opisy nasze były pomocne. Ps. Wystarczyły dwa przekazniki. Jeden na długie światła. Jeden na krótkie światła. Dostępne na szrotach za czteropak. Mogłeś wydać mniej. Z całością można się zmieścić w 50zł. Chyba że więcej osób jest do harnasia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Można zrobić całość na dwóch przekaźnikach tylko mocniejszych. Jeden na mijania, a drugi na drogowe Mam już zakupione z stykami 30A. Czekam tylko na wiosnę i wenę twórczą. Problemem jest u mnie brak czteropaków Harnasia, a piszecie że bez tego się nie zabierać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość widelec Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Można zrobić całość na dwóch przekaźnikach tylko mocniejszych. Ja jednak jestem za tym żeby robić mijania na oddzielnych . W oryginale chyba też tak jest ze każda żarówka ma swój bezpiecznik , jeśli dobrze pamiętam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Można zrobić całość na dwóch przekaźnikach tylko mocniejszych. Jeden na mijania, a drugi na drogowe Mam już zakupione z stykami 30A. Czekam tylko na wiosnę i wenę twórczą. Problemem jest u mnie brak czteropaków Harnasia, a piszecie że bez tego się nie zabierać Kacper, rób na dwóch, a jak nie chce Ci się wyciągać bezpieczników w kabinie, to pod zaślepką od strony włącznika świateł masz wszystko czego Ci potrzeba, a na dodatek przekaźniki zostają w kabinie, światła włączają się po zapłonie, a długimi migniesz nawet na wyłączonym. Bądź twardy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Witam. Kacper u ciebie nie ma Harnasia bo jest Nie musisz kupować czteropaka, możesz kupić tylko czy aby można było po takim opakowaniu coś robić ? Szekir - miałeś coś więcej opisać o swoich przekaźnikach zamontowanych w kabinie - jakoś nie mogę znaleźć. A poza tym kawwyyy -- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.