Skocz do zawartości

światła w Sintrze


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość harnas1515

I nastała światłość. :-) Taka mała rzecz a cieszy. Jest naprawdę dobrze . Wystarczająco ;) Nie potrzeba Narazie nic więcej. y6age7yn.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekhood

Wooow... Ja ciężko myślę nad nowymi reflektorami. Klosze już miałem raz polerowane, ale i tak lipa z tymi światłami. Długi w Sintrze to prawie to samo, co mijania w nowym aucie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

A masz przekazniki ?

 

Jeśli nie to wszystko się zmieni.

Zaraz trzeba u sylvka zakładać. Wiec u ciebie przy okazji.

 

Też myślałem o innych lampach. Lub ksenonach.

 

Wypnij lampę i dotknij miernikiem. U mnie max byl 11.2 v .

Jak to miało świecić . ?

Teraz ma okolo14 v. Tak jak bateria. :) i swieci.

 

Edytowane przez harnas1515

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Wolał bym Wam to podłączyć niż tłumaczyć. ;) A tak poważnie jest to naprawdę proste. Ale myślę jak wam to wytłumaczyć na odległość. Tak abyście przestali tylko myśleć o tym, a wzięli się za to. Ale spoko damy radę. ;) Zróbię kilka fotek i uszykuje taki poradniczek. Potem ktoś z kolorowych podpowie gdzie to umieścić, aby inni mogli też znaleźć.

Ja też myślałem zamiast działać. I się meczylem jazdą po ciemku. Ale nieszczęście przyjechał Maciejka i mieliśmy pod ręką torbę pełną harnasia. Reszta to już pikuś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - mam dla was prezent na Nowy Rok :-D

 

 

przekaznik swiateł.jpg

 

Prościej już nie potrafię, przekaźnik, dwa bezpieczniki +gniada, kilka metrów kabla, wsuwki, taśma izolacyjna to wszystko co potrzeba do szczęścia.

Z narzędzi to szczypce uniwersalne, obcinaczki, kluczyk 10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Z tego to nawet ja nie łapie. Chyba muszę się napić... Ja mam osobne przekazniki jednak. Bezpieczniki od baterii strony. Minusy od lamp też pocięte i dane nowe. A zasilanie przekaznikow osobno z obu lamp. Hehe. ...

Zamiast taśmy - koszulki termo kurczliwe i opalarka w komplecie, może być w ostateczności zapalniczka. I lutownica koniecznie. Wszystkie styki, nawet te z wsówami zostały pobielone cyną. Chyba że chcecie zostać na drodze bez światła. ;)

Wypiłem pół piwa i już wiem o co chodzi w tym rysunku.A już się bałem że zwariowałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minusów nie musiałeś dawać nowych.

Można tak jak u Ciebie na dwóch przekaźnikach, ale dochodzę do wniosku że bez sensu. Przy osobnych przekaźnikach nie ma znaczenia gdzie będą dodatkowe bezpieczniki .Za czy przed przekaźnikiem.

Sam też mam dwa przekaźniki - osobno na każdą lampę. Jednak będę to modernizował i jeden przekaźnik będzie na mijania a drugi na długie.

 

Bez świateł w ciemności już mi się zdarzyło zatrzymywać - a to za sprawą bezpiecznika termicznego który jest w obwodzie świateł.

Staranność wykonania połączeń i izolacji to też ważna sprawa i dobrze że o tym wspomniałeś. :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności