Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Panowie - jak mawiają mądrzejsi od nas - wiedza jest po to by się nią dzielić, więc nikt na forum nie będzie was błagać o podzielenie się nią.

Forum też nie powstało by hołdować próżności innych...

Powiem krótko wiesz, nie powiesz - to wypad - nie zaśmiecaj forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam, jestem nowy na forum więc się przywitam. Mam astrę G DI z 1999 roku sprowadzoną z Niemiec (u mnie od 4 lat). Dziś rano podczas jazdy do pracy (200m od domu) silnik nagle zgasł (bez żadnych zgrzytów czy pryknięć). Chwilę pokręciłem, ale wiedziałem, że jak nie odpala to nie ma sensu katować. Myślałem, że może zatankowałem zbyt dużo paliwa (nalałem pod korek) i zbiornik mi się nie odpowietrzał, ale niestety to nie to. Po pracy podpiąłem autko pod kompa i wyszły dwa błędy P1631 (Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej) i P1651 (Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN). Zacząłem grzebać w necie i trafiłem na to forum i jestem pod ogromnym wrażeniem Waszego zaangażowania w rozwiązanie problemu. Mam nadzieję że uda nam się wspólnymi siłami dobrać odpowiedni tranzystor, a także dojść do przyczyny (co spowodowało przepalenie tranzystora), którą kol. Opelhopel pewnie już zna. Jeżeli mogę pomóc to piszcie jak.

 

Na elektrodzie wyczytałem:"...jest faktem że zasyfiony jest elektrozawór nastawnika dawki, ale po założeniu odpowiedniego tr. wsio śmiga.

Nikt nie powie co tam wstawić, bo za naprawę sterownika kasuje się tauzenika, więc nikt nie pędzie podcinał gałęzi na której siedzi. "

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może by tak na temat :?:http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

Temat postu wyświetlony jest na górze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

Panie Mariuszu prosimy o tą wiedzę

Kolego opelhopel wiesz co jak widze jestes "swierzak" na forum wiec wypadałoby sie torszeczke rozejrzec i wybadac grunt. Wiedza ktora dotyczy tego nieszczęścia jakim jest VP44 kosztuje a ze Mariusz wraz z innymi kolegami dzieli sie wiedzą i wspólnymi siłami próbują złamać monopol to tylko im chwala... Gdy mnie spotka to nieszczescie napewno czynnie dołącze sie do prac i dlatego ze lutownicy sie nie boje oraz mam do dyspozycji profesjonalnie wyposazony warsztat produkcyjny ale i dlatego ze ponad 1000 zł za ewentualną wymianę tranzystora to przesada....

 

Tak wiec reasumując wasze docinki sa bardziej niz irytujące

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Na Allegro była następująca aukcja: http://www.allegro.pl/item545105416.html, ktora jednoznacznie określała że jest to tranzystor IRLR2905PBF sterowanie poziomem logicznym 55V 42A 110W TO252AA. koszt 5,40pln. W kolejnych aukcjach już nie ma nazwy tranzystora, ale jest instrukcja montażu koszt ok 25pln. Wygląda na to, że to jest ten tranzystor.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sławek47

Po drugie auta na rynek np holenderski mają inne wtryskiwacze dokładnie końcówki tychże wtryskiwaczy związane jest to z normami ekologicznymi i pompy w tych autkach częściej ulegają awarii przypadek ? Pewnie nie .

Chyba coś w tym jest, moja jest z Holandii i sterownik poleciał przy 210kkm. ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mialem swoja AG z holandii i palila bez mrugniecia okiem w najwieksze mrozy. Swieczki tez raczje zadko podgrzewalem bo nie bylo potrzeby.Stan licznik przed sprzedażą to 206 tys km. Zero oznak problemow z odpalaniem , praca itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie własnie wybiło 210 tys ??? a niewiem ile bylo u poprzedniego właściciela ale autko smiga na "pstryk" . Jak sprawdzić miejsce urodzenia autka ?? Niestety pozatym ze kiedys ściągnięte z niemiec to nic wiecej o nim nie wiem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Po numerze VIN - są różne programiki, które Ci to zdekodują.

Ciekawe czy to jeszcze Twoja pierwsza pompa wtryskowa? ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzejbe

U mnie własnie wybiło 210 tys ??? a niewiem ile bylo u poprzedniego właściciela ale autko smiga na "pstryk" . Jak sprawdzić miejsce urodzenia autka ?? Niestety pozatym ze kiedys ściągnięte z niemiec to nic wiecej o nim nie wiem...

miejsce produkcji sprawdzisz po kodzie VIN. Jest gdzieś na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności