Gość Mariusz_760301 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Są dwie pary przewodów - z oznaczeniem nie będzie trudności. Przy wyciąganiu sterownika uważaj na czujnik obrotu wału (trzeba go odkręcić) - nie urwij wstążki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-153375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Dokładnie tak jak kol. wyżej napisał. Dla ułatwienia śmiało możesz posłużyć się tym opisem: http://www.vp44diesel.de/disassembly   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-153260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 diesel technika zrobili w garbowie za 1650zł cała pompe mechanicznie i elektronicznie gwarancja rok bez limitu km. p.s Elektronika jest regenerowana i programowana nowej nie wstawiaja za taka cene   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 A czy po tej naprawie silnik ma lepszą kulturę pracy-ciszej chodzi i równiej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 moze minimalnie, troche lepiej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Nie istnieje takie pojęcie jak regeneracja elektroniki w tych pompach może być naprawa elektroniki polegająca na wstawieniu tranzystora za max 5zł i żadne programowanie wtedy nie jest potrzebne. Objawy które opisywałeś wcześniej w żaden sposób nie wskazywały na uszkodzoną elektronikę jeśli już to na uszkodzoną mechanikę lub hydraulikę w tej pompie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 pisze na karcie gwar. programowanie sterownika psg5 czy cos takiego. pytalem poiwedzieli ze elektronika stara zostala ale regenerowana. pompe wyjmowali z auta na bank, nawet widac slady silikonu na deklu od rozrzadu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150664 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 pisze na karcie gwar. programowanie sterownika psg5 czy cos takiego. pytalem poiwedzieli ze elektronika stara zostala ale regenerowana. Podejrzewam że mogli wstawić Ci regenerowany sterownik ale z pompy jakiegoś innego nieszczęśnika i dlatego musieli go programować.Tylko taki sterownik (z innej pompki) i nowy wymagają programowania. Więc jeśli nie nowy to albo było tak jak wyżej napisałem albo Cię wykręcili na kasę, innej możliwości nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-150308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Tylko taki sterownik (z innej pompki) i nowy wymagają programowania. Podłączę się do tematu bo jakoś odpowiedzi znaleźć nie mogę. Pacjenta to Astra G z tym nieszczęśnym 2.0 X20DTI. Auto kupiłem, i przejchałem 40 km. Tak dobrze widzicie przejechałem 40 (czterdzieści) km i umarło. Po wykluczeniu chyba wszystkiego padło, że pompa. Naprawa sterownika u mnie sięgała nawet 1500 pln. W związku z tym co wyczytałem na tym forum (że wymiana tranzystorka to tylko chwilowe lekarstwo) postanowiłem kupić pompę po regeneracji. No i tak się stało. Kupiłem, zamontowałem i lipa. Auto nie odpaliło. Odczyt błędów 1631, 1651, 1345. Gość od którego zakupiłem pompę, na telefon bez słowa protestu stwierdził, że wypadki się zdażają i przysłał następną. Wczoraj po montażu i odpowietrzeniu całego układu z nadzieją przystąpiłem do rozruchu i ku...wa nic. Auto dalej nie chce odpalić. Błędów jeszcze nie zczytałem ale pewnie będzie to samo. Nasuwa mi się tak na prawdę tylko jedno pytanie. Czy po zamontowaniu innej pompy, chociaż z tym samym kodem trzeba auto oddać gdzieś na komputer żeby zestroić całą elektronikę? Gość od którego kupiłem pompę twierdzi, że nie. W necie różne wersje odpowiedzi widziałem i już zgłupiałem do końca. LUDZIE RATUJCIE. Z góry wielkie dzięki za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-147056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 "Czy po zamontowaniu innej pompy, chociaż z tym samym kodem " Ale jakim kodem ze sterownika czy pompy ? Odczytaj jeszcze raz błędy. Jakie błędy były na Twojej pompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/37/#findComment-146878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.