Gość Gawlak Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 oprogramowaniem i paroma detalami chlopaki na VU rozgryzali problem zmiany z DTL na DTH i nie byl to sam intercooler   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-238612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 oprogramowaniem i paroma detalami chlopaki na VU rozgryzali problem zmiany z DTL na DTH i nie byl to sam intercooler ok, edytowałem mój wcześniejszy post, natomiast w przypadku isuzu te 10km róznicy to juz chyba tylko intercooler. Zeby nie było EOT to powiem, że mój znajomy jeszcze z liceum ma octavie 1.8t i moc podniesoną chipem z 150 do 170km i zrobil juz 40kkm bez żadnych awarii. edit: jak następnym razem bede na jakim zlociku ( na jakims parkingu, na grilu ) to spytam sie chłopaków czy mają jakies problemy po wstawieniu chipa, tylko to trzeba jakoś teraz bo zimno sie robi. pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-238606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 W taki razie czym różnią się te dwa modele oprócz tego że mają one inną moc i jeden ma intercooler a drugi nie ?? sam chcem uzyskać wiekszą moc w moim DI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-238550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 orpogramowanie silnika na bank nie wiem jak z turbina mam do przerycia cale archiwum na forum VU wiem ze glowili sie ile jest roznic i wyszlo tego troche   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-238541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 samym intercollerem nie dobijesz do 101 koni wiec to tylko teoria z tego co widze 130 kucy z DTH jest ciezkie do osiagniecia oczywiscie że samym intercoolerem mocy nie zwiekszysz do 101koni. dodanie intecoolera podniecie moc ale zapewne niezauwazalnie.w silnikach dth są oprócz intercoolera inne mapy paiwa wgrane do ecu. 130 koni jest do osiągniecia w tych silnikach ale tyrzeba zmienic turbine bo oryginalna niedarady wtłoczyc wystarczającej ilości powietrza.tak wogole poniesienie mocy do tych 130 koni niewróży nic dobrego dla pompy wtryskowej a jak wiadomo VP44 to dos delikatny sprzet.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-238186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 a mam pytanie czy blow offa mozna zalozyc do diesla?i czy to ma sens?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-237987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 nie ma sensu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-237981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 nie orientujecie sie czy z 1.7 isuzu mozna chipem cos zdzialac? bo na trasie jak niekiedy trzeba przycisnac mozna osiwiec ze stresu majac tira obok i przed sobą :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-237974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 toty chyba z autkeim masz cos nie tak ja u siebie w F w kombi tez mam isuzu i jedze z tym dosyc dynamicznie fakt ze czasami trzeba do 4 albo nawet 3 zredukowac ale jak juz pociagnie to potem jest bardzo zwawy - jezdzilem gorszymi ze tak powiem a na trasie to nawet nowsze lepsze i teoretycznie szybsze autka bez problemu objezdzam (i spalanie przy tym ponizej 6 na 100) takze bez zadnego chia jestem bardzo zadowolony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-237973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Arek a chcac dynamicznie przyspieszyc do ilu obrotów ciagniesz silnik? Ja to robie do ok 3tyś bo potem to zauważylem ze obroty rosną ale silnik juz nie ciagnie zabardzo. Dziwne bo bledów mi nie wybija jak narazie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1706-opel-astra-g-chiptuning-plusy-i-minusy/page/7/#findComment-237949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.