Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 ok, jak byś mógł to się dowiedz ile to może kosztować. Będe wdzięczny. A swoją drogą to opel nieźle sobie zaśpiewał za głupi hak, 2,500zł, ładnie ich pogieło. To w 98r jak kupowałem tą stre to hak kosztował mnie jeszcze 900zł a teraz tyle kasy sobie życzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Dokładnie jest tak jak mówisz.Najgorsze jest to że takie auto jak się chce zmaleźć można tylko odrazu nasuwa się pytanie czemu właściciel się go pozbył a jak wiadomo o czym sami dealerz opla mówią otwarcie że zawsze na ileś tam sztuk trafi się ehzemplarz jednym słowem do niczego i wszystko się w nim na okrągło psuje a jaką mamy pewność że kupując taki znaleziony używany samochód, nie jest on właśnie tym felernym egzemplarzem?? Żadnej bo właściciel auta będzie robił wszystko żeby to zataić a serwisanci na prośbe właściciela poprostu tych napraw nie wpiszą w książke serwisową bo logiczne jest że taki właściciel takiego auta będzie chciał go jak najszybciej sprzedać a z takimi wpisami w książce serwisowej to amatora na niego nie znajdzie a oplu jest to na ręke aby takiej naprawy nie wpisywać i aby ten właściciel to auto sprzedał bo w przeciwnym razie po iluś tam naprawach musieli by wymienić auto na nowe a to już nie było by im na ręke dlatego jest jak jest i niema się co oszukiwać. Jednek wezme tego benzyniaka 1.8 w wersji elegance bo są i tańsze z silnikiem 1.6 ale sami dobże wiecie i ja też o tym wiem że do rozbujania półtora tonowej maszyny to taki silnik 1.6 o mocy 105KM jest zdecydowanie za mały dlatego jest on na specjalne zamówienie natomiast taki 1.8 o mocy 140KM jest w sam raz. Mam do was JEszcze jedno pytanie. Czy chak do przyczepy będe mógł sobie założyć w swoim zakresie bo w oplu też moge to zrobić ale 2.5tys za hak to jest lekkie przegięcie. Kumpel ma warsztat samochodowy i ma znajomego który sprzedaje haki i montuje i powiedział że za 1000zł może załatwić i założyć to by mi 1.500zł zostało w kieszeni tylko niewiem czy tak da rade zrobić i czy np nie strace jakiejś gwarancji czy coś w tym stylu. Nom dokładnie tak jak Ci pisałem w przypadku używek zawsze jest to "Ale" A przebiegi wtedy sa ładnie skrecone bo nie to po sie bierze auta w lising zeby tak mało kilometrów robić a tym bardziej dizlem.A ze w PL podrobione książki serwisowe(na allegro 50 zł) a w salonach mają za darmo wypisanie ładnie przeglądów do cofnietego już licznika to nie problem nawet dla solonów i na tym tez polega ich zysk...Pozatym sam napisałeś że to "okazja" bo nowy jak pamietam koztuje 50 tyś wiecej z dizlem i w wersji cosmo od tego uzywanego co został sprzedany a na takie okazje trzeba uważać.Wiec dalej jestem za nowym ale pewnym autem chodz i tu słyszlaem już nie raz o autach naprawianych po np spadnieciu z lawety czy lakierowanych po uszkodzeniach w czasie transpotu Ale masz gwarancje i swoje prawa wiec wtedy nie jest tak źle a z uzywka to różnie bywa....brak jednego wpisu czy czegoś do kś.serwisowej i kicha a tym bardziej to ryzyko "felernego egzemplarza" poprawiłem orta/blowal   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A powiedźcie mi jeszcze jak to jest z tym interaktywnym systemem jezdnym. Kosztuje on 2,5tys ale czy warto w niego inwestować czy raczej odpuścić sobie taopcje??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 dizel1982, cena haka w warsztacie niedaleko ode mnie wynosi średnio 700-800zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A powiedźcie mi jeszcze jak to jest z tym interaktywnym systemem jezdnym.Kosztuje on 2,5tys ale czy warto w niego inwestować czy raczej odpuścić sobie taopcje?? Chodzi Ci o to aktywne zawieszenie???Gdy wcisniesz guzik zmieniaja sie nastawy zawieszenia....sterowania przepustnica itp??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Tak, chodzi mi dokładnie o to. Z tego co się orientuje to po wciśnięciu tego guzika sport zawieszenie zmienia twardość, zmienia się czułość wspomagania kierownicy i jest ono bardzo słabe czyli tak jak auto sportowe. I zastanawiam się czy w to inwestować te 2,5tys. Dodam że samochód kupuje nie po to aby ścigać się nim z innymi użytkownikami ruchu ale po to aby bezpiecznie i w miare szybko dojeżdżać do pracy, latem jakieś wakacje z rodziną, zmią jakieś ferie, gdzieś podjechać na jakieś zakupy itp. Zadne rajdy nie wchodzą w gre   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Wiesz to fajna sprawa.....a myśle ze autko bedziesz miał na kilka lat a serwisowanie tego zawieszenia bedzie napewno drozsze od standartowego.Ale z wielu opini innych i pras motoryzacyjni wszyscy to sobie wychwalali....i nie koniecznie to potrzebne do rajdow hehe ale do np szybszej jazdy autostrada itp i pewniejszego prowadzenia auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ok Panowie, czyli decyzja podjęta. Teraz pozostało tylko przygotować się do zakupu. Czekam tylko na reszte kasy ze sprzedaży mieszkania którą dostanę jak załatwimy wszystkie formalności czyli gdzieś w połowie lutego. Jeszcze jest jedna kwestia. Czy moglibyście Panowie zerknąć w ten cennik i wyposażenie standardowe tej vectry: http://opel.abexim.pl/cenniki/opel_vectra_2007.pdf?sid=469d62eefc4c216d6971ce60f8cef301 Dodam że ma to być wersja elegance z silnikiem 1.8. Spójrzcie co ten samochód posiada w standardzie i jakie jest jeszcze dodatkowe wyposażenie opcjonalne i poradźcie mi co jeszcze można do tego samochodu dorzucić a co byłoby zbędnym wydatkiem. Zaznaczam że haka u nich zakładał nie będe bo jest to lekkie przegięcie z taką ceną natomiast na 100% wezme szybę termoizolacyjną bo kolega z pracy ma taką w skodzie superb i jest to naprawde wielki plus latem gdy samochód, a szczególnie kierownica i deska rozdzielcza nie nagrzewają się. Co jeszcze mogę dołożyć do tego auta. Czekam na Wasze opinie i propozycje. poprawiłem błędy/blowal   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Hmm klimatyzacja elektroniczna 1000 zł mysle ze nie drogo a warto; podgrzewane fotele przednie...miałem w omce i naprawde super sprawa zimą;refktory ksenonowe 3200 (dość drogo ale warto) a co z tym zawieszeniem ids+?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 dizel1982, ja bym sobie wziął czujniki ciśnienia w kołach.Opony są drogie,a to chroni przed ich zniszczeniem.Ma to też swoje wady i musiałbyś zapytać w Oplu ile kosztuje wczytanie wskazań przy zamianie kół na sezony letnio/zimowe,chyba że zmieniasz same opony i wtedy wystarczy wiedzieć na jaką odleglosć można oddalić się z kołem od wozu.Jeśli zdecydujesz się na czujniki,to odrazu wywal z nich metalowe kapturki i nakręć plastikowe.Uchroni cię to przed zapiekaniem się metalowych na zaworze. Oczywiście wziąłbym jakąkolwiek klimę.Taki wóż łatwiej póżniej sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.