Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Tak jak napisałem, może łapać lewe powietrze niekoniecznie przez filtr który jest juz prawidłowo wymieniony i wszystko "niby" odpowietrzone,ale np. przez sparciałe przewody,pekniety trójnik od przewodów przelewowych lub co bardziej kosztowne przez zawór zwrotny,albo małą pompke też może łapać lewe powietrze..Ale mówie u mnie ten problem wystapił raz gdy auto stało kilka dni.Teraz jeżdze codzienie i wszystko chodzi tak jak ma i odpala za pierwszym "kopnieciem"

 

poprawiłem orta,zibi

 

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
Teraz jeżdze codzienie i wszystko chodzi tak jak ma i odpalą za pierwszym "kopnieciem"

 

Teraz to moja tez odpala za pierwszym razem ,tylko troche pokreci,ale jak bedzie mroz to watpie.A mam pytanko do Ciebie jak odpalasz to dlugo kreci i czy odrazu zapalasz jak ci sie podgrzewacze wylaczają, bo jak jest juz ciepla ze sie podgrzewcze nie wlaczaja to pali na dotyk.

 

poprawiłem orta,zibi

 

Gość Anonymous

Mam jeszcze jedno pytanko bo juz rozważam wszystkie mozliwości

Wiec jak przyjechalem tym autem z Niemiec to wszystko było ok dopiero po jakims czasie nastały te problemy z odpalaniem.Wydaje mi sie ze to bylo po tym jak wymieniłem wszystkie filtry ale!!! taki znajomy zrobil mi takie zabezpieczenie ze jak wlaczamkluczyk w pozycji zaplon to nic mi sie nie swieci dopiero jak nacisne taki maly przycisk to wlacza sie wszystko działa

Moze miec to cos wspolnego z odpalaniem?

Moze to pytanie jest dla was banalne ale to moje pierwsze wlasne auto i brak doswiadczenia wychodzi

 

PS układ został odpowietrzony w serwisie

 

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Pomóżcie bo zaczynam już tracić cierpliwość:!: Od około dwóch tygodni Zafirka ma kłopoty z odpalaniem i nie są to kłopoty związane z temperaturą zewnętrzną, jak również ze świecami ponieważ te zostały wymienione na nowe. Czasami przychodzę do garażu rano i zaczyna się loteria - odpali czy nie! Trzeba długo "kręcić" rozrusznikiem aż załapie ale jak już odpali wtedy jest wszystko OK :?: Po postoju - czasami dłuższym ( kilkanaście godzin) czasami krótszym zabawa zaczyna się na nowo! Nie ma w tym żadnej reguły czy stoi w ciepłym garażu czy na zewnątrz. Nadmienię że filtr paliwa został dzisiaj wymieniony i po jego wymianie znowu był meksyk z odpaleniem. Na trasie samochód zachowuje się prawidłowo także nie wiem czy jest to powodem zapowietrzania układu czy ..... pompa!? :) Jeżeli ktoś z was miał podobną przypadłośc to proszę o pomoc ponieważ co mechanik to inna diagnoza a serwis podejrzewam że pójdzie na łatwiznę i będzie chciał wymienić pompę!! POMOCY!:!:!! :!:

 

 

 

poprawiłem orta/blowal

 

Nadmienię że filtr paliwa został dzisiaj wymieniony i po jego wymianie znowu był meksyk z odpaleniem. Na trasie samochód zachowuje się prawidłowo także nie wiem czy jest to powodem zapowietrzania układu czy ..... pompa!? ;

 

Wymieniałeś filtr sam czy w serwisie?

Jego samodzielna wymiana (bez odpowietrzania specjalną pompką) zazwyczaj kończy się problemem z uruchomieniem.

Więc na początek proponuję porządne odpowietrzenie układu.

 

Gość Anonymous

Już ten temat był opisywany na forum co prawda w astrze II, ale to ten sam silnik.

Kliknij tu pocztaj dokładnie może ci to pomoże

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=3920

Przypuszczam że źle wymieniałeś filtr paliwa i doprowadziłeś do zapowierzenia układu. Układ mozna odpowietrzyć u dobrego mechanika lub ASO opla.

 

Gość Anonymous

Filtr wymieniał mechanik który go "zalał" twierdząc że będzie OK - oczywiście nie było!:?: Tylko że później pół dnia jeździłem samochodem i było OK i wieczorem znowu powtórka z rozrywki także czy wtedy nieodpowietrzony układ może być przyczyną problemu z uruchomieniem nawet po kilku godzinach od wymiany?:!: :!:

 

Gość Anonymous

Problem dość słynny tylko że przyczyn może być wiele.Jesli np nawet układ jest prawidłowo odpowietrzony to może się i tak zapowietrzać przy zaworze zwrotnym gdzie spływa niespalone paliwo lub gdzieś jest nieszczelność w układzie paliwowym.Poza tym może być uszkodzone sterowanie elektronicznie wtryskiem lub sama sterowanie elektroniczne pompy paliwa.....O tym wszystkim i nie tylko już pisałem nie raz.... i skot1 wkleił Ci jeden z wielu tematów gdzie taki problem był już wałkowany.Pamiętaj żeby pierw wszystko sprawdzić a dopiero na koniec zostawić dokładne sprawdzenie pompy czy urządzeń sterujących wtryskiem.

 

Czy w dieslach jest jakiś czujnik temperatury chłodziwa?

Jak jest, to może to jest przyczyna?

 

Gość Anonymous

ja37, Myśle że jest.....bym musiał sporo literatury przejrzeć ale to raczej to nie to gdyż najczęściej w DIDTI chodzi albo o nieszczelności albo o nieprawidłową prace sterowaniem wtrysku lub samej pompy paliwa.Reszta rzeczy nie ma tendencji do psucia się....tzn nie słyszałem o innych przypadkach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności