Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 gdzie mozna kupic parciane przewody,które by sie nadawały do tego celu??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 gdzie mozna kupic parciane przewody,które by sie nadawały do tego celu?? Najlepiej z częściami do opla bo będą w miarę dobrej jakości w sklepach z częsciami do jelcza też są ale złej jakości i do tego złe rozmiary przewód dostaniesz na metry i musisz sam go pociąć na kawałki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 teraz mozesz kupic juz te nowej generacji :)nie koniecznie parciane, sa gumowe i bardziej chyba wytrzymalsze? firma np. gates   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 to jest ta sama firma która produkuje paski rozrządu, paski klinowe, mozesz kupic innej firmy poniewaz z tego co wiem to chyba producenci wycofali sie z produkcji parcianych( opel tez juz produkuje gumowe) w kazdym sklepie motoryzacyjnym maja a firmy sa rózne Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam Panowie. Przeczytałem 26 stron tego tematu i chce sie podzielić moim spostrzeżeniem i problemem zarazem. Posiadam VB 2.0 DTI i problem z odpaleniem wystapił u mnie kilka razy. Mianowicie pewnego ranka wsiadam do karawanu przekrecam stacyjke , wkładam panel do radia, (ok -3-4sekund pozniej) przekrecam kluczyk a tu .......... kleklekle i nic! Rozrusznik kreci, paliwa owszem mało alle nie brakuje (ok 6-7 litrow). To moj pierwszy gruźlik wiec chwila zastanowienia, wciskam gaz i krece i .... kleklekle po 3-4 sekundach zaczyna łapac, wiec mysle zapowietrzony. Chwila przerwy dla akuma i rozrusznika i dalej krece i za chwile załapał, chmura siwego dymu i juz ładnie klekocze . Samochod kupiłem 10 dni wczesniej, był po GENERALNYM przegladzie w ASO i przegladzie warsztatu ktory nalezy do salonu ktory mi go sprzedał. Mam na niego 1 rok pełnej gwarancji jak na nowy, asistance itd wiec był przeczepany jak przez celników (takie tu bajery sa w Hszpani ) wiec . Sobie mysle przypadek albo cos. Już miałem jechać i krzyczeć o wymiane pompy ale cóś droższego . Auto stało ok 9-10 godzin. Kilka dni poźniej stanąłem na ok 2.5 - 3 godziny pod domem i znowu to samo. I jeszcze tak miałem dwa razy. Zaniepokoiło mnie to strasznie ale nie miałem czasu jechac do warsztatu. Po przeczytaniu wielu waszych przypadków i porad przemyślałem sobie wiele przyczyn i przeanalizowałem okolicznośc dochodząc do wniosku że zawsze działo mi sie to jak stałem "mniej czy bardziej" z górki. W przypadku drugim było to pochylenie ok 15-17 st. Ano to nie bedą swiece (bo są nowe) ani temp. niskie nie nie było mniej do tej pory jak 17 nad ranem, co prawda przebieg nie duży 132 tys ale 6 lat jej juz minęło i cieplej tu troche mogło se sparciec i spękać. Za 3 i 4 razem paliwa miałem tez licho. Więc przekonany jestem (dzieki wam i mojej bystrości ) że bedą to nieszczesliwe trójniki lub (i) przewody. Jak to sie mówi przyczyn może być wiele ... najlepiej zaczynajmy od najprostrzych i najbardziej błachych Tak na marginesie to powiem wam, że forum niezłe mamy, ludzi życzliwych ..... adminów pobłażliwych (czyt. wyrozumiałych )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione. Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione. Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć? co z tymi uszczelkami pod wtryskami? ale sie rymlo czy to tez jest glowna przyczyna trudnosci w odpalaniu po dluzszym postoju??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Myślałem, że problem z nieodpalaniem minie po wymianie uszczelek pod wtryskami (przy okazji przeczyściłem kolektor). Niestety tak jak było tak jest i czasem DTI ma problem z odpaleniem. Przelewy też są wymienione. Czy jest jakiś sposób na stwierdzenie czy przyczyną nieodpalanie jest zapowietrzanie?? Można to jakoś zobaczyć? co z tymi uszczelkami pod wtryskami? ale sie rymlo czy to tez jest glowna przyczyna trudnosci w odpalaniu po dluzszym postoju?? Podobno jest to częstą przyczyną. Ja bym tego nie robił, ale znajomy mechanik jak już się zabrał do czyszczenia dolotu, to zrobił też to, ale trzeba przyznać że jest to dość upierdliwa czynność bo trzeba pół silnika rozebrać i rozrząd rozpiąć http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Niestety w moim przypadku jak widać nic to nie dało... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 JESLI nie ustali sie przyczyny zapowietrzenia i nie usunie usterki to nastepnie uszkodzeniu ulega elektronika pompy wtryskowej ( choc nie zawsze ) koszt naprawy od 800zł do 3000 zł przy wymianie pompy a czasami wystarczy wymienic trójniki lub przewody koszt 10 zł http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Moim zdaniem jest to jedyny mankament tych pomp, dla pocieszenia powiem ze nie tylko opelki maja ten problem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-314059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 jaki jest koszt wymiany uszczelek pod wtryskami? dwa razy bylem w serwisie opla z tym problemem sprawdzili uklad paliwowy,wymienili jeden wezyk powrotu paliwa(przelewowy) i na koniec powiedzieli mi,ze trzeba wymienic uszczelki pod wtryskami Seriis to Opel SZpot Swarzędz.A moze ktos z na z okolic Poznania,Gniezna jakiegoś mechanika ,który rozwiąże ten problem?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/9/#findComment-313487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.