rostex Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 rostex, tak przypuszczałem ale nie wywala mi go na techu i slyszalem ze jak padnie to auta nie mozna odpalic a moj asterix pali bez problemu. Auto odpali, gdyż sygnał jest pobierany zastępczo z czujnika umieszczonego w pompie wtryskowej. W sobote podłączyłem przepływomierz, nówke BOSCH i na techu nadal wyskakuje błąd P100 - aktywny.... Do sprawdzenia wtyczka przepływomierza, warto także pomierzyć napięcia zasilania na wtyczce. p.s. czy kontrolka Check Engine powinna się świecić po przekręceniu kluczyka i znikać po odpaleniu auta? bo u mnie wogule nie świeci? a spiralka od świec żarowych ?? zapalała się w zime a teraz jak jest jeszcze ciepło wogule się nie zapala - tak powinno być? Jeśli kontrolka check engine nie świeci, to najprawdopodobniej przepaliła się żaróweczka, choć niewykluczone, że nie złącze zegarów lub same zegary są uszkodzone. Kontrolka świec żarowych zaświeci się na chwile, gdy temp będzie w okolicach 10 stopni. Im zimniej na dworzu, tym dłużej powinna się świecić, choć to nie reguła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-139684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 rostex, czyli obstawiasz ze czujnik położenia wału do wymiany? Po pracy sprawdzę napięcia w kostce, wzrokowo wszystko ok, nic się z niej nie wysunęło. Jest coraz zimniej i wydaje mi się że kontrolka "spiralka" świec żarowych zapala się jak jest zimno a w lato nic a nic. Jak wieczorem przekręcam kluczyk to po między kontrolkami ładowania a ciśnienia oleju widze bardzo szybkie pomarańczowe mrygnięci Check Engine dlatego wydaje mi się że cos może nadal nie stykać, bo jakby była spalona kontrolka to raczej ciemność bym widział... A czy to może być przegrzany komputer? W wakacje robiłem spore trasy... Cały czas dręczy mnie to dlaczego auto umiera po nagrzaniu do właściwej temperatury...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-139647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 rostex, czyli obstawiasz ze czujnik położenia wału do wymiany? A czy to może być przegrzany komputer? W wakacje robiłem spore trasy... Cały czas dręczy mnie to dlaczego auto umiera po nagrzaniu do właściwej temperatury... Jeśli czujnik położenia wału na pewno jest sprawny, instalacja pomiędzy nim a kompem jest ok, a do tego problemy nasilają się przy rozgrzanym silniku i nie ma błędów z pompy, to należy podejrzewać sterownik silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-139644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 rostex, bylem dzis w ASO i powiedzieli ze nie wiedza co to ba są błedy stałe te co wyżej. Powiedziałem im że tyle to i ja wiem. Powiedzili że przepływomierz niepotrzebnie zmieniłem bo mój jest dobry. P.s. jak zmierzyć te napięcia na wtyczce przepływomierza? - do klemy a + po kolei do wtyczki ?? czy jakas inna metoda? p.s. Jaki powinien mieć symbol moduł chłodzenia w 1,7 DTI?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0560 Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu 0380 Usterka w układzie świec żarowych 1625 Przekaźnik główny systemu 1690 Lampka kontrolna układu ja bym zaczal od sprawdzenia akku i altka potem swiec zarowych, moze jakas ma zwarcie... po wykasowaniu bledow zobaczyc co i kiedy sie pojawia... no ew. zawsze mozna sprobowac przeczyscic EGR, poruszac wtyczke od niego... powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 kicaj, kolego dziekuję nie zrozumieliśmy się chyba... wcześniej opisałem co i jak. Chodzi o to że napiecie 14,3-4 V, altek po regeneracji, przepływomierz był BOSCH i jest BOSCH ( ale nie potrzebnie kupiłem bo stary jest dobry). Odnosnie świec żarowych to bład wyskakiwał ale spowodowany był spalonymi świecami. Silnik pali na dotyk wszystko ładnie pięknie, ale jak się nagrzeje to wchodzi tak jakby w tryb awaryjny i wiecej jak 100km/h nie pojedzie, a jeszcze ciężej osiągnąć tą setke.... Wydaje mi się że to coś z komputerem. Może się przegrzał? szukam kogoś kto mi to ogarnie albo pokieruje co posprawdzać....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 ok, rozumiem tak to jest jak sie z doskuku czyta watek... sorki za zamieszanie co robiles z EGRem? czysciles? a co z czujnikiem polozenia walka rozrzadu? z tego co czytalem na forum i z rozmowy w ASO wlasnie ten czujnik i EGR sa czestymi usterkami w silnikach serii Y u mnie w Z (CDTI) odczuwalem spadek mocy jak silnik sie zagrzal, ale bez kontrolki. spadek sie nasilal przy wlaczonej klimie (dodatkowe obciazenie silnika), mialem dodatkowo drgania. ASO wymienilo EGR a potem jeszcze akku (pomimo ze napiecie bylo ok, to akku nie trzymal - pare cel bylo padnietych. a auto zapalalo od kopa) i to pomoglo... nic wiecej ci chyba nie doradze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 A teraz ciekawostka. Kontrolka świec żarowych według komputera jest uszkodzona. W nocy było poniżej 10 stopni, rano wchodzę do auta, przekręcam kluczyk i widzę sliczną pomarańczową spiralkę ...czyli kontrolka działa...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 to zadna ciekawostka 1 swieca padnieta ale 3 dobre i grzeja...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 kolego znowu nie przeczytales.... wczesniej napisalem ze tech wywala bład ze padnięta kontrolka swiec zarowych a jednak dziala tak jak kiedys dzialala czyli swieci tylko w chlodne/zimne dni a w lato nic a nic .... swiece 4 nowe wstawiane jakos w styczniu/lutym..... p1125 - co to za błąd? p1690- o ktora kontrolke chodzi? bo do ogarniecia zostal jedna... CE Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/6/#findComment-138163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.