kicaj Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 nie tym razem dobrze przeczytalem ale chyba ze czegos nie rozumiem... masz blad w ukladzie grzania a to nie to samo co kontrolka swiec zarowych. to w koncu jaki masz blad 0381 czy 0380 - bo na obrazku jest 0380 - blad w ukladzie grzania... i tak jak pisalem pewnie jakas swieca (swiece) sa padniete, choc ja obstawiam na 1dna bo auto ladnie pali (tak piszesz) na reszte pytan nie odpowiem ci bo nie wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-138152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 spoko. Jak robiłem pomiary techem to wyskakuje 381 i 380 a jak ABCOM to 380... hmmm zakręcone bardzo. Czy ktoś może mi z tym pomóc? jak zmierzyć to napięcie na wtyczce do przepływomierza? Może jakiś spocik w Warszawie z techem??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-138136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Jak robiłem pomiary techem to wyskakuje 381 i 380 adams, zacznij od sprawdzenia swiec jesli wszystkie sa dobre idz dalej po kablu... a o P1125 pocxzytaj tutaj http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25414&highlight=p1125   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-138119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Rozmawiałem z 3 różnymi kolesiami od regeneracji sterowników silnika. Każdy z nich twierdzi że mam sterownik do naprawy. Ceny od 300 do 500 zł z gwarancją roczną. Tak się zastanawiam nad tym. Czy polecacie jakąś firmę u której regenerują ludzie z forum?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-137400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 I jak, zdecydowałeś się na regenerację sterownika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Tak, zdecydowałem się ale chciałem to zrobić w przyszłym tygodniu. Dziś rano jadę do pracy i po przejechaniu ok 500m pedał hamulca wpadł w podłogę !! ledwo wyhamowałem ręcznym i redukcją na 2. Czy to może mieć coś współnego z moją bolączka? Jakieś podciśnienie czy coś takiego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Hamulce nie mają nic wspólnego ze sterownikiem silnika. Wpadający pedał hamulca to zwykle uszkodzone serwo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Generalnie chodziło mi o to czy VACUM robi jakieś podciśnienie wspomagające prace hamulców, czy nie ma to nic do tego. W takim razie musze przjzec cały układ chociaż jakoś przed wakacjami robiłem klocki, cylinderki i przewody....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian132 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Mi się zdaję ze jakby padło serwo to pedał byłby twardy i słabo by hamowało. Chyba Ci gdzieś uciekł płyn hamulcowy. Pompa vac tez odpowiada za wspomaganie hamulcy z tego co wiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 silnik odpala bez problemu a pedal hamulca wpada w podloge. Wydaje mi sie ze vacum odpowiada tez za podcisnienie w ukladzie hamulcowym. Jeszcze myslalem ze moze znowu wysprzeglik nawalil (wymieniany na nowke rok temu) i ze moze plyn uciekl, ale wszystko bylo powymieniane i poziom plynu hamulcowego ok, nic nie ubywalo. Sprawdzam poziom płynów conajmniej raz w tygodniu... ręce mi opadły. Rano miałem całe życie przed oczami i całe szczęście że nikogo na pasach nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/7/#findComment-136569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.