Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuje za rady/info. Czyli musi być silniczek w środku inaczej odbłyśnik opada i nie można go już w żaden sposób wyregulować. No nic poszukam na Stobnie lub tam na Mierzynie używek. Zobaczę jak się będą cenić. Najbardziej odpowiadała by mi opcja zakupu samych silniczków do tych reflektorów TYC aby regulacja działała. Pytanie mam czy trzeba jakoś specjalnie ustawiać odbłyśnik zanim umieszczę silniczek?

 

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Silnik kulką musi trafić w gniazdo odbłyśnika, ustawi się w pozycji w jakiej masz ustawiony w kabinie nastawnik.

Jest tylko chyba jedna możliwość wsadzenia go do lampy.

Dajesz na "zero" i jedziesz ustawić światła.

Bynajmniej ja tak mam w obu oplach - ale autka starsze.

 

Teraz zrobisz błąd jak powiesz, że chcesz same silniczki kupić. Jeszcze cię więcej policzą jak za reflektory. Z oryginałów przerzucasz do zamienników typu TYC/DEPO, ale tak jak Rafał wyżej napisał te odbłyśniki to tak na sztukę. Zobaczysz różnice w nocy jak pada światło z oryginalnego reflektora a jak z zamiennika. Oryginał to oryginał, wypolerować używki i jeździć dalej ;) 

 

  • 5 miesięcy temu...

Witam wszystkich czy jest możliwość sprawdzenia wymontowanego silniczka do regulacji świateł?

Na które piny podać napięcie aby sprawdzić czy silniczek działa?? Silniczki Valeo

 

Jest niebieski/czarny/czerwony, to pewnie czarny (masa/minus), czerwony (plus), niebieski (pamięć/pozycja silniczka). Już na pewno jak chcesz podłączyć tak bezpośrednio to dosłownie na chwilę bo nie mam pojęcia jak i przez co jest sterowane, poczekajmy może wleci tutaj Adam ze schematem połączenia od pokrętła po silniczek.

 

No właśnie mam dwa i nie wiem czy uszkodzone czy dobre. Jak podłącze sam silnik wyjęty z obudowy to dziala ale nie wiem jak sprawdzić w obudowie czy elektronika jest ok lepiej poczekam może ktoś się jeszcze wypowie bo nie chcę coś spalić

 

Jeżeli słychać że silniczek pracuje to pozostaje tylko prawidłowe zamocowanie w obudowie lampy.

Kulka ma wskoczyć w odpowiednie mocowanie odbłyśnika.

Co do podłączenia na krótko - nic nie powinno się spalić nawet jak pomylisz bieguny ale w krótkim czasie (w tej chwili nie pamiętam ale chyba w środku jest masa a zewnętrzne lewo-prawo).

Ruch tej kulki góra-duł nie jest jakiś mega duży więc najlepiej sprawdzić w lampie bo widać czy lustro się przemieszcza. 

 

W kosiarce mi też pracował, ale sie nie wyłączał, cały czas lampa skakała, bo pewnie jakiś trybik pękł.

 

  • 1 rok później...
Gość karpkiller

Dzień dobry

 

Muszę zmienić prawą lampę w Corsie C 2004 rok bo nie działa mocowanie żarówki (nie da się ustawić prosto). Po krótkim rozpoznaniu chyba pójdę w nowego chińczyka bo używki są raczej zmęczone, ale proszę o pomoc bo jedna rzecz budzi moje wątpliwości - podłączenie kostki zasilania. Piny na oryginale i chińczyku się różnią. Załączam zdjęcia - chińczyk to TYC - czy to będzie działać prawidłowo?

 

chinczyk-TYC.jpg

oryginał.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności