Skocz do zawartości

Ubytek plynu chlodzacego


Gość krysinek

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle ze przeczytalem wszystkie posty na temat wycieku plynu chlodzacego,niestety zaden nie pasuje do tego co ja mam.Na poczatku byl ubytek ale nie bylo widac gdzie to ucieka,teraz musze juz czesciej dolewac i pokazala sie czerwona strozka na mocowaniu silnika z skrzynia biegow a wiec miedzy akmulatorem a silnikem musi byc przyczyna tego wycieku.Niestety jest to tam tak zabudowane ze nawet po wyjeciu akmulatora nie moge tego zlokalizowac.Slyszalem ze jest tam jakis oring ktory moze przepuszczac.Moze ktos mial cos podobnego i moze opisac jak sie do tego dobrac,co wszystko trzeba poodkrecac .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec miedzy akmulatorem a silnikem musi byc przyczyna tego wycieku.

Mniej więcej w tym miejscu znajduje się termostat. Po wyjęciu akumulatora zdemontuj jego podstawę na której stoi, podstawa jest przykręcona trzema śrubami na klucz 13.

Po jej wyjęciu jest dobry dostęp do termostatu i może zobaczysz skąd cieknie płyn.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności