Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość asterix27

Kupiłeś używany więc nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie. A czy jest lepiej ? Czy obroty nadal falują i zdarza się nie możesz odpalić ?

Przepustnicę oczywiście wyczyść.

Miałeś tam jeszcze 0170, też trzeba się tym zająć.

Sprawdź też filtr powietrza, może jest zapchany. Kiedy go wymieniałeś ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8242
Udostępnij na innych stronach

Gość orion000

Kupiłeś używany więc nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie. A czy jest lepiej ? Czy obroty nadal falują i zdarza się nie możesz odpalić ?

Przepustnicę oczywiście wyczyść.

Miałeś tam jeszcze 0170, też trzeba się tym zająć.

Sprawdź też filtr powietrza, może jest zapchany. Kiedy go wymieniałeś ?

Samochód odpala bez zarzutu, obroty nie falują. Tylko silnik bardzo ciężko się wkręca i jakoś buczy.

Filtr powietrza świeżutki i czyściutki. Dziwi mnie skąd w przepustnicy mogą być opiłki. Bardzo mnie to niepokoi.

A co do duszenia, to rozważam jeszcze opcję zapchanego katalizatora.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8240
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

Te opiłki to ciężko powiedzieć skąd się wzięły, tak jakby kiedyś nie było filtra powietrza i naleciało tam jakiegoś syfu. A jaki masz rzeczywisty przebieg ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8238
Udostępnij na innych stronach

Gość orion000

Te opiłki to ciężko powiedzieć skąd się wzięły, tak jakby kiedyś nie było filtra powietrza i naleciało tam jakiegoś syfu. A jaki masz rzeczywisty przebieg ?

Hehe przebieg :D Na liczniku widzę 125tys. Może taki jest bo autko nie wybite, ale kto go wie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8236
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

Ja bym się zajął najpierw tą przepustnicą i sprawdził cały dolot powietrza czy nie bierze gdzieś lewego, czy jest szczelny, no i filtr powietrza - może wyglądać na czysty ale jeżeli to ty go nie wymieniałeś tylko poprzedni właściciel, to licho wie kiedy był wymieniany - ja bym go wymienił.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8234
Udostępnij na innych stronach

Gość orion000

Ja bym się zajął najpierw tą przepustnicą i sprawdził cały dolot powietrza czy nie bierze gdzieś lewego, czy jest szczelny, no i filtr powietrza - może wyglądać na czysty ale jeżeli to ty go nie wymieniałeś tylko poprzedni właściciel, to licho wie kiedy był wymieniany - ja bym go wymienił.

Filtr sam wymieniałem. Jest nowy i czyściutki.

Przepustnicę i dolot rozbiorę i wyczyszczę jutro. Nie sądzę żeby był nieszczelny bo wolne obroty wciąż by fiksowały. Bardzo mnie zastanawia to dławienie silnika. Zupełnie jakby ktoś zapchał rurę wydechową...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8223
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

Zupełnie jakby ktoś zapchał rurę wydechową...

To może być zapchany katalizator, choć przy przebiegu 125 tys. km to by było dość dziwne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8196
Udostępnij na innych stronach

Gość orion000

To może być zapchany katalizator, choć przy przebiegu 125 tys. km to by było dość dziwne.

No cóż, wiele sprawdzania jeszcze przede mną.

Masz jakiś pomysł skąd mogły się pojawić opiłki w przepustnicy? Białe i złote. To też mnie bardzo niepokoi. Przecież jak to wleci do cylindra, to silnik się zatrze w moment...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8191
Udostępnij na innych stronach

Gość asterix27

Jedyne co mi przychodzi do głowy to że ktoś mógł coś pilnikiem drastycznie piłować przy przepustnicy i jakieś opiłki tam naleciały, np "wygładzić" pod uszczelkę, a złote to może z tych dwóch pierścieni które tam są (jak ściągniesz przepustnicę to będziesz wiedział o czy mówię - dwie śruby mają szersze otwory i są tam takie tuleje).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8171
Udostępnij na innych stronach

Gość orion000

Jedyne co mi przychodzi do głowy to że ktoś mógł coś pilnikiem drastycznie piłować przy przepustnicy i jakieś opiłki tam naleciały, np "wygładzić" pod uszczelkę, a złote to może z tych dwóch pierścieni które tam są (jak ściągniesz przepustnicę to będziesz wiedział o czy mówię - dwie śruby mają szersze otwory i są tam takie tuleje).

No rzeczywiście przepustnica jest trochę spiłowana. Widać to po jej zdjęciu.

Ale muszę sprawdzić też katalizator, bo może z niego też się coś sypie przez EGR.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37381-faluj%C4%85ce-wolne-obroty-b%C5%82%C4%85d-egr/page/3/#findComment-8140
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności