Skocz do zawartości

nierowna praca silnika


Gość mark870

Rekomendowane odpowiedzi

Mało.

nie wiem, jakie ciśnienie powinno być u ciebie, ale porównując silnika c20ne

stopień spreżania 9,2:1 kompresja 11-13 bar

U ciebie stopień jest 10:1, więc kompresja powinna być w nowym okolo 14 bar.

po takim przebiegu powiedzmy 11,5-12.

Próba olejowa ci powie, co poszło, czy dół, czy góra.

Nawet twoim manometrem - znasz granicę błędu mniej więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli po wstrzyknieciu 3cm oleju na cylinder cisnienie wzrosnie nie znacznie to dol czy gora do remontu?? konkretnie co, tloki i pierscienie czy uszczelniacze a moze panewki, dzieki za podpowiedz.postaram sie w tym tygodniu zrobic probe olejowa ale pewnie bez remontu sie nie obejdzie :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego przed 10minuty tez czytalem tamta strone cala. a propo to ceramizera nie wleje nigdy.predzej zrobie kapitalke calego silnika niz jakies ceramizery dodam. pokonuje dziennie ponad 100km i musze miec silnik sprawny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wlasnie wracam od kolegi mechanika i po prubie olejowem cisnienie wzroslo do 12bar (przed proba bylo 10bar) czy to oznacza ze pierscienie sa do wymiany czy cos innego?:wink:

kolega jednak muwi mi zebym silnik zostawil na razie bo wina moze byc np gaznika, za duzo paliwa badz za malo i silnik sie dusi, pekniety kturys waz od podcisnienia badz rozregulowany gaznik albo wina ssania.

badz tez cos w gazniku jest zle.

czy takie ewentualnosci moga byc przyczyna??? i co z tym ssaniem dlaczego go nie ma?:D?:P?:beer:

 

P.S. kolega radzi najpierw jechac go goscia co zajmuje sie regeneracja pomp i gaznikow w celu sprawdzenia gaznika badz wyregulowania przez fachowca,

a co polecacie wy gdyz niechce bez powodu lupac silnika :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A byłeś już u gaźnikowca?

Ja na gaźnikach sie nie znam, to nie pomogę.

Jakbyś w EL był, to mogę ci dać kontakt do gaźnikowca, robi pierburgi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dzis bylem u gaznikowca i po 15 minutach wszystko wiadomo. podpiol swoje urzadzenia pod ssanie i wszystko sie wydalo.

nie dziala korektor ssania i silnik jest zalewany benzyna podczas rozruchu rano, za duza dawka paliwa a brak ssania. wystarczy teraz kupic korektor i podjechac na wymiane i powinno byc wszystko ok.

 

http://moto.allegro.pl/korektor-ssania-pull-down-silownik-pierburg-2e3-i1431476681.html

czy ten bedzie pasowal napewno czy inny wie ktos?:beer::beer:

:beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności