Skocz do zawartości

blędy komputera


Gość nash78

Rekomendowane odpowiedzi

dzień dobry.

posiadam Astre 3 w wersji kombi 1.6 benzyna 2005 rok.

od pewnego czasu miewam problem z odpaleniem auta przy temperaturze poniżej 0 stopni.

wymieniłem świece i akumulator ...

gdy sprawdzilem dzis bledy na komputerze po nacisniecu pedału gazu i hamulca wyskoczyly nastepujace:

ecn 20100

20200

20300

20400

23002

65070

111261

111262

15505a

16004a

210300

210400

210870

213970

prosze o pomoc z tymi bledami i sugestie .. z gory dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wejdziesz na stronę , kliknij " informacje ,pytania , sugestie" . Potem na " jak poruszać się po forum" ( drugie od góry) , a tam jest na niebiesko podświetlony link do wyszukiwarki i to kliknij . tam po prawej górnej stronie wpisz "Kody błędów, czyli wstrętna żółta kontrolka silnika " ( uwaga na ortografię , bo będzie lipa) . pod tym zaznacz dolne kółko ( szukaj wszystkich słów) i na ten temat kliknij . Tam są wypisane wszystkie błędy z opisem . Tak będzie łatwiej :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Dzięki za dużo wnoszącą opinię! ;)

Kody sprawdzone już na początku 

Wadliwe działanie obwodu wtryskiwacza - cylinder 1 
P0202 Wadliwe działanie obwodu wtryskiwacza - cylinder 2 
P0203 Wadliwe działanie obwodu wtryskiwacza - cylinder 3 
P0204 Wadliwe działanie obwodu wtryskiwacza - cylinder 4 
P0230 Wadliwe działanie obwodu pierwotnego pompy paliwowej 

 

Tylko za dużo mi to nie mówi, stąd pytanie, może ktoś miał podobny problem. 

Na zagranicznych forach czytałem, chłop wymienił pół samochodu a błędy pozostały , lecz zniknęły dopiero po wymianie.. Akumulatora ..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kali14 napisał:

Na zagranicznych forach czytałem, chłop wymienił pół samochodu a błędy pozostały , lecz zniknęły dopiero po wymianie.. Akumulatora .

 

No widzisz.

Czyli dobrze się doczytałeś.

Ale na naszym forum ja cały czas powtarzam że najpierw zaczynamy od podstaw.

Czyli zasilanie. Czyli aku . , alternator , klemy , masy .

A później idziemy w droższe diagnozowanie.

Czyli według błędu P0230 sprawdzanie ciśnienia .

Takie podstawy jak wlanie dodatku do paliwa aby go przeczyścić i związać wodę.

Wymiana filtra paliwa. U ciebie w baku więc czyszczenie baku.

Już nie wspomnę bo to podstawy.

 

Natomiast mam pytanie dla czego nie odpowiadasz na zadane pytania w twoim pierwszym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Kali14 napisał:

Dzięki za dużo wnoszącą opinię! ;)

Którą?

Tą z lutego 2011?

Która absolutnie nie dotyczyła Ciebie?

 

Teraz napisz, jak cokolwiek zrobisz/sprawdzisz, nie będziemy "gdybać"

Szanuj nasz czas.

Ten darmowy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności