Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich mam pytanie czy błędy wymienione w temacie odpowiadaja za pedał gazu czy za przepustnice ? Na forach różnie piszą objawy były takie że autko zapaliło ale po wciskaniu gazu nic sie nie działo auto chodziło na wolnych obrotach znaczy się miało troszkę podniesione niż normalnie gdzies do 1200obrotów. Po kilku odpaleniach i po dotykaniu przewodów pod maska problem zniknął. Tylko nie wiem czy to dociskanie przewodów miało wpływ na tą usterkę czy to zbieg okoliczniości

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41373-kody-b%C5%82%C4%99du-1120-i-1122/
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam dokładnie ten sam problem z tym że po raz drugi. ODwiedziłem serwis Opla-jak twierdzą Panowie trzeba z tym żyć ;) nie wiadomo co to są za błędy i skąd się biorą. Najprostsza recepta - zaczekać chwilka na wyłaczonym silniku, jeżeli nie pomaga - odłączyć akumulator i zresetować sterownik, jeżeli nie pomaga postukać po sterowniku (czarna skrzynkapo prwej stronie aku)a w wolnej chwili można go wyciągąć i odkurzyć... podobno jedyne co można zrobić.

 

U mnie za pierwszym razem pomogło wyłączenie odczekani i załączenie, a teraz za drugim czysczenie sterownika i jak narazie jeździ...

 

POdziel sie jak bedziesz miał inne wskazówki, sugestie ;-)

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41373-kody-b%C5%82%C4%99du-1120-i-1122/#findComment-383304
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie pomaga postukać po sterowniku (czarna skrzynkapo prwej stronie aku)a w wolnej chwili można go wyciągąć i odkurzyć... podobno jedyne co można zrobić.

 

Czy chodzi o tą skrzynkę, którą zaznaczyłem na czerwono?

ecuu.jpg

 

Swoją drogą, co to za idiotyczne rozwiązanie w oplu, żeby tryb awaryjny wyłączał możliwość przyspieszenia. Przecież przez to można kiedyś zginąć!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41373-kody-b%C5%82%C4%99du-1120-i-1122/#findComment-383538
Udostępnij na innych stronach

Gość matekogon

Witam zrobiłem tak kolega olexi doradził tylko że uderzyłem ręką w puszkę z bezpiecznikami i jak na razie działa podejrzewam tam problem z kontaktem styków bo usterka się pojawiła jak usiłowałem znaleźć przyczynę dlaczego nie działa mi klimatyzacja i właśnie grzebałem w puszce z bezpiecznikami o od tego czasu pojawił się problem. A jeszcze jedno pytanko przy okazji tematu bezpieczników czy posiadacze elektronicznej klimatyzacji macie w tej puszce z bezpiecznikami bezpiecznik nr 20 i znajdujący się nad nim przekaźnik bo ja tego nie mam i nie wiem czy przypadkiem to nie jest usterka która wpływa na brak działania klimatyzacji

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41373-kody-b%C5%82%C4%99du-1120-i-1122/#findComment-383604
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Miałem podobne problemy jak koledzy powyżej. Pomogło czyszczenie przepustnicy z oleju. przy przebiegu 200 000 tys km. sporo się go tam nazbierało. Trzeba wykręcic przepustnicę, odgiąc zaciśniętą blaszkę pokrywy, wylać olej i osuszyć potencjometry. po tym zabiegu jak ręką odjął, a już zdążyłem zmienić pedał gazu .....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41373-kody-b%C5%82%C4%99du-1120-i-1122/#findComment-524055
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności