Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marekbroda1

Jak w temacie.Kupiłem merivkę i jestem z niej bardzo zadowolony ,praktycznie bezawaryjna .Podczas zakupu zauważyłem że z lewej półosi sączy się olej ,wiadomo drobnostka -uszczelniacz do wymiany ,sprawa groszowa.Po wymianie i uzupełnieniu oleju okazało sie że leje sie masakrycznie ,ponowna wymiana i to samo.Poza tym mechanik złapał za półoś przy skrzyni i okazało się że pracuje góra dół o dobre 1-2 cm nie wiem czy taki ruch powinna półoś w merivie wykonywac czy powinna być osadzona sztywno.Doczytałem się że astry 1,6 miały problem z uszczelnieniem półosi nie wiem czy ktoś w merive miał taki problem,podejrzewam że będę musiał wymienic skrzynię.Dodam że mam merive 2004 rok eksport ze szwecji.Może ktoś ma jakieś sugestie ,będę wdzięczny.Marekbroda1.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41942-wyciek-z-uszczelniacza-na-lewej-p%C3%B3%C5%82osi-wymiany-nic-nie-daj%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrekczepiel

Jak w temacie.Kupiłem merivkę i jestem z niej bardzo zadowolony ,praktycznie bezawaryjna .Podczas zakupu zauważyłem że z lewej półosi sączy się olej ,wiadomo drobnostka -uszczelniacz do wymiany ,sprawa groszowa.Po wymianie i uzupełnieniu oleju okazało sie że leje sie masakrycznie ,ponowna wymiana i to samo.Poza tym mechanik złapał za półoś przy skrzyni i okazało się że pracuje góra dół o dobre 1-2 cm nie wiem czy taki ruch powinna półoś w merivie wykonywac czy powinna być osadzona sztywno.Doczytałem się że astry 1,6 miały problem z uszczelnieniem półosi nie wiem czy ktoś w merive miał taki problem,podejrzewam że będę musiał wymienic skrzynię.Dodam że mam merive 2004 rok eksport ze szwecji.Może ktoś ma jakieś sugestie ,będę wdzięczny.Marekbroda1.

terz mam merive i ten temat przerabialem luz taki jest faktycznie ale sprawdz mechanizm rurznicowy bo mogl sie zerwac sworzwn satelit zeby to sprawdzic trzeba spuscic olej odkrecajac dekiel pod skrzynia jutro postaram zrobic fotki i wyslac tobie

:brawo:

 

Gość piotrekczepiel

terz mam merive i ten temat przerabialem luz taki jest faktycznie ale sprawdz mechanizm rurznicowy bo mogl sie zerwac sworzwn satelit zeby to sprawdzic trzeba spuscic olej odkrecajac dekiel pod skrzynia jutro postaram zrobic fotki i wyslac tobie

:brawo:

orginalne dwa uszczelniacze w oplu kosztowaly ok 200zl aja kupilem dwa za 40zl i niema problemu zyciekami oleju

 

Gość piotrekczepiel

orginalne dwa uszczelniacze w oplu kosztowaly ok 200zl aja kupilem dwa za 40zl i niema problemu zyciekami oleju

sam towszystko robilem w gararzu zajelo mi to jeden dzien z malymi przerwami

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności