Skocz do zawartości

Meriva 17 cdti zimny gaśnie i faluje


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Catalonia23

sorry ... ale ten mechanik wiele o tym samym samochodzie i silniku to nie wie .. bez żadnych uprzedzeń, ale mechanik nie może zobaczyć tych zanieczyszczeń, bo one są w środku a po drugie zanieczyszczenia wielkości kilkunastu mikronów są czasami gołym okiem w warunkach warsztatowych nie do zobaczenia.

Nie wiem czy znajdziesz warsztat, który będzie miał taki zawór ??

Jak ja bym miał wybierać pomiędzy wtryskami a zaworem do wymiany ... wybrałbym wymianę zaworu.

 

Witam,

Na wstępie dziękuje za te wszystkie rady - dla mnie, jako laika są one bardzo cenne.

 

Powiem tak - po "przedmuchaniu" tego zaworu zapala bez problemu -myślicie, że można stwierdzić, że to było właśnie to ???

Co to "przedmuchanie" tego zaworu tak naprawdę dało ???

 

Nadmienię, że nie jestem z typu tych, co - skoro działa to niech działa dalej - jestem całym sercem, (bo rozum jak wcześniej pisałem nie ma pojęcia o samochodach:) za WYMIANĄ tego zaworu na nowy OCZYWIŚCIE, jeśli uważacie, że to załatwi moje problemy:)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482811
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na wstępie dziękuje za te wszystkie rady - dla mnie, jako laika są one bardzo cenne.

 

Powiem tak - po "przedmuchaniu" tego zaworu zapala bez problemu -myślicie, że można stwierdzić, że to było właśnie to :?:

Co to "przedmuchanie" tego zaworu tak naprawdę dało :?:

 

Nadmienię, że nie jestem z typu tych, co - skoro działa to niech działa dalej - jestem całym sercem, (bo rozum jak wcześniej pisałem nie ma pojęcia o samochodach:) za WYMIANĄ tego zaworu na nowy OCZYWIŚCIE, jeśli uważacie, że to załatwi moje problemy:)

 

 

 

powiem tak .. może okazać, że paproch przesunął się w inne miejsce i odblokował zawór .. jezeli udało się go wywalić z zaworu .. i przeszedł do filtra w samej pompie to OK .. jeżeli nie połamał się i poszedł dalej .. tez są dwa wyjścia .. ale może się zdarzyć, że zanieczyszczenie leży gdzieś w zaworze i za chwilę zgasisz samochód i potem nie odpalisz ..

jezeli jeździsz w mieście .. może zaryzykowałbym jeszcze wstrzymac się z wymianą .. choć, nie .. lepiej wymienić, po co ryzykować, że może przedostac się do pompy .. ona jest droższa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482862
Udostępnij na innych stronach

Tylko trzeba zważyć na to, że wydanie 5 stówek na nowy też może nie pomóc :-) Z drugiej strony większości na tym forum pomogło, więc ...

Pompę najtańszą jaką znalazłem to za 700 zł. była, oczywiście używana ...

Edytowane przez Zieger

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482886
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Jutro jadę na serwis, prawdopodobna diagnoza to będzie właśnie wymiana zaworu. Chciałbym się tylko upewnić czy mieliście problemy z gaśnięciem silnika w trakcie jazdy czy tylko na postoju. Ja miałem stojąc na światłach jak również w trakcie jazdy (silnik poprostu zgasł i odpalił dopiero po kilku próbach) Pytam bo nie wiem czy wymieniać w ciemno zawór czy szukać jeszcze innych możliwości.

 

Dzięki za radę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485175
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekns

Nie, tylko na postoju i tylko przy rozruchu. Potem już nie gasł.

 

Po wizycie w serwisie problem na razie nie występuje. Zawór pozostał ten co był (nie wiem czy mam z wadliwej serii czy nie). Została przeprogramowana pompa wtryskowa, na razie odpukać nie ma problemów z odpalaniem/gaśnięciem ani nie występują objawy falowania obrotów.

Zobaczę jak długo ten stan się utrzyma.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485715
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Rudy Rydz

Ja mam podobny problem. Samochód falował na niskich obrotach i pracował nierówno, w czasie jazdy przycinał się (jakby ktoś naciskał hamulec), przyduszał się, dodatkowo coś stukało i cykało w silniku, czasem miewał problem z odpaleniem. Przy naciśnięciu sprzęgła cykanie / stukanie cichło.

Oddałam do warsztatu, diagnoza - wtryskiwacze. Warsztat zaproponował regenrację za sporą kwotę. Poczytawszy nieco dowiedziałam się, że regeneracje denso to pic na wodę i znalazłam używane, na gwarancji. Sprzedawca - warsztat opla zagwarantował, że działają. "Mój" warsztat zamontował i oznajmił, że jest gorzej, niż było i że wtryskiwacze, które dostarczyłam są zepsute. Stanęłąm między młotem a kowadłem. Ktoś kłamie, tylko kto i czy na pewno winne są wtryskiwacze? A może przyczyna tkwi gdzieś indziej? Jestem załamana. :-(

Czy ktoś z was miał podobne objawy?

Po podłączeniu do komputera brak błędów.

Edytowane przez Rudy Rydz
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-491730
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności