Gość pawyl007 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wymieniłem i jest git! Rano odpaliłem i nie falował, nie gasł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Catalonia23 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 sorry ... ale ten mechanik wiele o tym samym samochodzie i silniku to nie wie .. bez żadnych uprzedzeń, ale mechanik nie może zobaczyć tych zanieczyszczeń, bo one są w środku a po drugie zanieczyszczenia wielkości kilkunastu mikronów są czasami gołym okiem w warunkach warsztatowych nie do zobaczenia. Nie wiem czy znajdziesz warsztat, który będzie miał taki zawór ?? Jak ja bym miał wybierać pomiędzy wtryskami a zaworem do wymiany ... wybrałbym wymianę zaworu. Witam, Na wstępie dziękuje za te wszystkie rady - dla mnie, jako laika są one bardzo cenne. Powiem tak - po "przedmuchaniu" tego zaworu zapala bez problemu -myślicie, że można stwierdzić, że to było właśnie to Co to "przedmuchanie" tego zaworu tak naprawdę dało Nadmienię, że nie jestem z typu tych, co - skoro działa to niech działa dalej - jestem całym sercem, (bo rozum jak wcześniej pisałem nie ma pojęcia o samochodach:) za WYMIANĄ tego zaworu na nowy OCZYWIŚCIE, jeśli uważacie, że to załatwi moje problemy:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam, Na wstępie dziękuje za te wszystkie rady - dla mnie, jako laika są one bardzo cenne. Powiem tak - po "przedmuchaniu" tego zaworu zapala bez problemu -myślicie, że można stwierdzić, że to było właśnie to Co to "przedmuchanie" tego zaworu tak naprawdę dało Nadmienię, że nie jestem z typu tych, co - skoro działa to niech działa dalej - jestem całym sercem, (bo rozum jak wcześniej pisałem nie ma pojęcia o samochodach:) za WYMIANĄ tego zaworu na nowy OCZYWIŚCIE, jeśli uważacie, że to załatwi moje problemy:) powiem tak .. może okazać, że paproch przesunął się w inne miejsce i odblokował zawór .. jezeli udało się go wywalić z zaworu .. i przeszedł do filtra w samej pompie to OK .. jeżeli nie połamał się i poszedł dalej .. tez są dwa wyjścia .. ale może się zdarzyć, że zanieczyszczenie leży gdzieś w zaworze i za chwilę zgasisz samochód i potem nie odpalisz .. jezeli jeździsz w mieście .. może zaryzykowałbym jeszcze wstrzymac się z wymianą .. choć, nie .. lepiej wymienić, po co ryzykować, że może przedostac się do pompy .. ona jest droższa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Tylko trzeba zważyć na to, że wydanie 5 stówek na nowy też może nie pomóc :-) Z drugiej strony większości na tym forum pomogło, więc ... Pompę najtańszą jaką znalazłem to za 700 zł. była, oczywiście używana ... Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Zieger   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-482886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekns Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam, Jutro jadę na serwis, prawdopodobna diagnoza to będzie właśnie wymiana zaworu. Chciałbym się tylko upewnić czy mieliście problemy z gaśnięciem silnika w trakcie jazdy czy tylko na postoju. Ja miałem stojąc na światłach jak również w trakcie jazdy (silnik poprostu zgasł i odpalił dopiero po kilku próbach) Pytam bo nie wiem czy wymieniać w ciemno zawór czy szukać jeszcze innych możliwości. Dzięki za radę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Nie, tylko na postoju i tylko przy rozruchu. Potem już nie gasł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekns Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Nie, tylko na postoju i tylko przy rozruchu. Potem już nie gasł. Po wizycie w serwisie problem na razie nie występuje. Zawór pozostał ten co był (nie wiem czy mam z wadliwej serii czy nie). Została przeprogramowana pompa wtryskowa, na razie odpukać nie ma problemów z odpalaniem/gaśnięciem ani nie występują objawy falowania obrotów. Zobaczę jak długo ten stan się utrzyma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zieger Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Gdzie Ci to przeprogramowali ? I za ile ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekns Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Gdzie Ci to przeprogramowali ? I za ile ? W ASO koszt 70 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-485853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy Rydz Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 (edytowane) Ja mam podobny problem. Samochód falował na niskich obrotach i pracował nierówno, w czasie jazdy przycinał się (jakby ktoś naciskał hamulec), przyduszał się, dodatkowo coś stukało i cykało w silniku, czasem miewał problem z odpaleniem. Przy naciśnięciu sprzęgła cykanie / stukanie cichło. Oddałam do warsztatu, diagnoza - wtryskiwacze. Warsztat zaproponował regenrację za sporą kwotę. Poczytawszy nieco dowiedziałam się, że regeneracje denso to pic na wodę i znalazłam używane, na gwarancji. Sprzedawca - warsztat opla zagwarantował, że działają. "Mój" warsztat zamontował i oznajmił, że jest gorzej, niż było i że wtryskiwacze, które dostarczyłam są zepsute. Stanęłąm między młotem a kowadłem. Ktoś kłamie, tylko kto i czy na pewno winne są wtryskiwacze? A może przyczyna tkwi gdzieś indziej? Jestem załamana. Czy ktoś z was miał podobne objawy? Po podłączeniu do komputera brak błędów. Edytowane 21 Czerwca 2013 przez Rudy Rydz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42150-meriva-17-cdti-zimny-ga%C5%9Bnie-i-faluje/page/13/#findComment-491730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.