Gość Gawlak Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 mi gdzies mignely musze poszperac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-235344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 niech ktoś mi powie wa takim razie tak praktycznie co oznacza błąd P0370(4) w Oplu Astra II 1.7 DTI. Taki błąd wyszedł po podłączeniu do komputera, a auto jeździ i nie zapalają mu się żadne lampki kontrolne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 błąd P0370(4) cytuję z eTech'a: "A sygnał ustawień czasowych o wzorcowej wysokiej rozdzielczości" - cokolwiek by to miało znaczyć :-) Poszperałem dalej i cytuję dalej z eTech'a: "Czujnik przetwornika magnetycznego ustala zwrotne położenie odkorbowe i ilość obr/min. silnika. Czujnik ustala zwrotne położenie odkorbowe każdego cylindra, przejście każdego cylindra powoduje wzmocnienie pola magnetycznego, wysyłając sygnał do zespołu sterowania." Pzdr Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dzięki Marek, a tak prostszymi słowami co to oznacza? :-) Miałem kupić ten samochód (Opel Astra II 1.7 DTI NJoy), ale ponoć ten kod oznacza jakąś strasznie poważną usterkę, której jednak jakoś nie widać bo auto jeździ i nie świecą się żadne lampki kontrolne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 dalej e-techa - diagnostyka: Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami cewki czujnika zmiany biegu na wyższy. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy każdą końcówką złącza cewki i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić podłączenie osłony: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika zmiany biegu na wyższy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką złącza osłony i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien być on < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Upewnić się, czy kable czujnika nie ulegają zwarciu z powodu podłączenia ekranu. Sprawdzić sygnał czujnika: Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić lub pokręcić korbą silnik i porównać z pokazanym obrazem. ELIT jest tam jeszcze rysunek w celu porównania sygnałów z oscyloskopu ze wzorcem pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dzięki wielkie, tak to mądrze wszystko brzmi, a ja laik jestem :-) więc dwa pytania: 1) co to jest ten eTech, z którego cytujecie? 2) serwisant mówił coś o możliwej awarii jakiegoś wtryskiwacza lub pompy (koszt naprawy 3-6 tys. zł), a tutaj czytam o zwarciach. czy to możliwe, żeby taki kod pokazywał dwie różne rzeczy: poważną i błachą?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 1) eTech, jest to b. dobry program serwisowy z całą masą ciekawych informacji 2) niestety odpowiedzi nie znam - prawdopodobne, ale raczej nie skoro autko jeździ ok pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 a gdzie ten program eTech można znaleźć/dostać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 oryginalny TECH2 kosztuje tyle ile uzywane auto mniej wiecej 20000 zlociszy na necie sa inne programy opeltech2 , opelscanner itd itp tylko ze to piractwo w pelnym tego slowa znaczeniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-234560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Zgadza się - cewka wymieniona i autko ożyło.... silniczek pracuje równo. Oby tak dalej. Szukam tego błędu w powyższym wykazie i...... nie widzę. Źle szukam? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4224-kody-bledow-do-astry-g/page/4/#findComment-233848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.