Gość Fircyk81 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) dpf'a nie wylaczysz opcomem no nie przesadzaj. Zaraz bedzie ze mozna softy zmieniac i chpowac auta. Nie twierdzę że można wyłączyć. Zastanawia mnie po prostu ta opcja Body/ Ipc Ecu / programing/ trzeba wpisać kod/ i na którejś stronie jest diesel pasrticulate filter/ dpf występuje - nie występuje / programuj. Jeśli nikt nic nie pisze na ten temat to pewnie jako pierwszy to znalazłem :-) No ale ja raczej nie spróbuje... Edytowane 20 Marca 2015 przez Fircyk81   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) odczytanie pinu to odrębna sprawa...odczytać się nie da bo nie widzę opcji wchodząc w eeprom,ale chcąc np. zmienić rozmiar opon też jest klapa, nie widzę tej opcji a chciałbym zmienić z 15tek na 16tki,pewnie lekko oszukuję licznik.nawet wchodząc w licznik i przebieg klikam i nic (ciekawi mnie ile majstry ewentualnie cofnęli przed sprzedażą).no i nigdzie nie widzę okna żądającego jakiegokolwiek kodu.czy to sprawa modelu auta,rodzaju oprogramowania,ustawień czy po prostu mojego braku wiedzy w obsłudze? poza tym op-com śmiga...błędy usunąłem więc jest ok Może nie dokońca precyzyjnie sie wyraziłem.Opcomem nie odczytasz pinu w tym samochodzie.Są do tego inne narzedzia. W liczniku zresztą nie ma pinu tak jak np w Corsie C (gdzie można go odczytac Opkiem). Nie twierdzę że można wyłączyć. Zastanawia mnie po prostu ta opcja Body/ Ipc Ecu / programing/ trzeba wpisać kod/ i na którejś stronie jest diesel pasrticulate filter/ dpf występuje - nie występuje / programuj. Jeśli nikt nic nie pisze na ten temat to pewnie jako pierwszy to znalazłem :-) No ale ja raczej nie spróbuje... Ta opcja jest tylko informacją do eco-flexa.Jej wyłączenie wiele nie zmienia a na 10000% nie wyłączy DPF-u Edytowane 20 Marca 2015 przez drahe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Podczas diagnostyki w klimatyzacji automatycznej zauwazyłem bład(siedzi juz odawana),przy statusie Aktywny.Pomimo tego udało mi sie go usunąć.Ale próbie ponownej diagnostki zaczeła mi buczec pompa wspomagania.Szybko wycofałem sie i spróbowałem ponownie.Znowu zaczeła buczec pompa i zgasła nawet na chwile lampka ładowania(auto nie odpalone).Czyzby mój sprzęt robi pa pa? W vectrze c tez generowal błedy,natomiast w zafirze A miesiac temu bezproblemowo. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Co do połąvczenia z licznikiem to też nie mogłem się połączyć i doczytałem że to wina softu opcoma. Miałem chyba 1.40 i wgrałem według zaleceń V1.39 i już teraz się łączy bez problemu z licznikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 A ja mam najnowszy i to może przez to. Byłbym wdzięczny gdybyś dał instrukcję jak wgrywałeś tą starszą wersję? Nie chciałbym uwalić interfejsu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Użyj softu ocflash lub starszego opcomfut. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez drahe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Nie chciałbym uwalić interfejsu. Na początek go rozkręć i zobacz jaką masz wersję PCB (płytki drukowanej) - jeżeli jest to 6.0 to absolutnie nic nie dotykaj, jakakolwiek zmiana firmware zabije interfejs. tylko wersje 5.0 i NEW_OPCOM nadają się do zmian FW.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ok.Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tuszok Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Potrzebuję pomocy w skalibrowaniu czujnika skrętu w AH z 2007r. Musiałem zdjąć kolumnę kierowniczą i w tym celu odpiąłem wtyczkę od CIMa oraz odłączony był akumulator przez jakieś 2 dni. Po złożeniu wszystkiego do kupy świeci się lampka od ESP i wywala błąd, że czujnik skrętu jest nie skalibrowany. Próbowałem to zrobić ale bez skutku. Może źle to robię i stąd moje pytanie jak prawidłowo skalibrować czujnik skrętu. Dodam, że CIM zaczął mi odrzucać kod dostępu a inne moduły przyjmują go bez problemu. Coś mogło paść w CIMie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 CIM zapodał blokadę i musisz czekać na odblokowanie. Czeka się na włączonym zapłonie. Ile trzeba czekać sprawdzisz w ostatnim bloku pomiarowym (CIM). Kiedy czas blokady się skończy będziesz mógł wprowadzić CAR PASS i przeprowadzić kalibrację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.